Sky sportsquote:Op zondag 23 november 2025 05:49 schreef -XOR- het volgende:
De compleet achterlijke reclames bij viaplay zijn mokerirritant
quote:Op zondag 23 november 2025 05:52 schreef HiDiHo het volgende:
Norris lekke band
Een 7 of 8 op de schaal van Coronel mag ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kunnen ze beiden zijn voor bearmanquote:
Je bent nog voor Nattekat, die start vandaag vanuit de pits denk ik.quote:
DNS.quote:Op zondag 23 november 2025 05:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je bent nog voor Nattekat, die start vandaag vanuit de pits denk ik.
DSQquote:
Over het algemeen is dat biologisch gezien lastig voor twee mannen samen.quote:Op zondag 23 november 2025 05:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kunnen ze beiden zijn voor bearman
Russell gaat hem voorbij laten, let maar op.quote:Op zondag 23 november 2025 05:57 schreef greysbones het volgende:
Norris en Russell kunnen elkaar nog een enorm plezier doen
daarvoor hebben de adoptie uitgevonden zodat de tweede vader ook op papier kanquote:Op zondag 23 november 2025 05:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat biologisch gezien lastig voor twee mannen samen.
Darth Vader?quote:
niet vrijwilligquote:Op zondag 23 november 2025 05:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Russell gaat hem voorbij laten, let maar op.
een mens heeft een beetje hoop nodigquote:Op zondag 23 november 2025 05:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Russell gaat hem voorbij laten, let maar op.
ben bang van welquote:
ja die hoorde ik nog niet... doe eens normaal Rus,quote:Op zondag 23 november 2025 05:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben bang van wel
zeker na deze boardradio
Called it.quote:Op zondag 23 november 2025 05:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben bang van wel
zeker na deze boardradio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |