abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219328211
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 18:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik zie dat bijna iedereen present is. Ik mis er nog maar enkelen. :')
De eeuwige wegkijker komt zich ook weer even melden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 23 november 2025 @ 19:05:01 #52
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219328232
Hopelijk dit jaar gewoon gezellige kerstsfeer met wat glühwein zonder moordadige culturele verrijking.
pi_219328258
quote:
80s.gif Op zondag 23 november 2025 19:05 schreef Twiitch het volgende:
Hopelijk dit jaar gewoon gezellige kerstsfeer met wat glühwein zonder moordadige culturele verrijking.
Zou er niet op rekenen.
pi_219328281
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 19:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zou er niet op rekenen.
Gluhwein is wel lekker hoor.
Vakman pur sang
  zondag 23 november 2025 @ 19:17:01 #55
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219328297
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 18:58 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb hier nog een leuk filmpje voor je.

Hier op 1:15 kun je zien hoe de nieuwe 'Duitsers' (moslims) participeren en opgaan in het kerstgevoel. Beelden die je op de NOS niet zult zien omdat het niet zo goed past bij het 'Het kan wel' ideaal.

Iets wat je hier op termijn ook mag verwachten. Leuk he :)

Bekijk deze YouTube-video
Benieuwd hoeveel moorden er dit weekend in het gepolariseerde en uiterst rascistische Amerika hebben plaatsgevonden.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zondag 23 november 2025 @ 19:22:38 #56
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219328322
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Gluhwein is wel lekker hoor.
Valt altijd tegen.
  zondag 23 november 2025 @ 19:46:42 #57
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219328467
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 19:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Benieuwd hoeveel moorden er dit weekend in het gepolariseerde en uiterst rascistische Amerika hebben plaatsgevonden.
lafbekkerij dit, zoals gewoonlijk

[ Bericht 2% gewijzigd door EttovanBelgie op 23-11-2025 21:04:06 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 23 november 2025 @ 19:51:54 #58
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219328500
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 18:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik zie dat bijna iedereen present is. Ik mis er nog maar enkelen. :')
Lever je ballen meteen in ter meerdere ere en glorie van dat super inclusief-divers-tolerante islamisme.

Vergeet daarbij niet af te geven op 'provincialen' en hun conservatisme.

:')

[ Bericht 5% gewijzigd door EttovanBelgie op 23-11-2025 21:04:20 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219328543
Dit soort figuren zijn onderdeel van het probleem:

pi_219328556
Geloof :')
pi_219328831
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 19:59 schreef RotatoR het volgende:
Dit soort figuren zijn onderdeel van het probleem:

[ afbeelding ]
Ik heb in POL / Politieke meme's en spotprenten #4 tot 2x toe deze geplaatst, werd direct verwijderd. Loopt in POL / [POL-Feedback] POL FB - Op weg naar geen demonisatie nog een hele discussie waarom hij niet mag blijven staan.

pi_219330115
quote:

[..]
Ga je nog protesteren om die koters in Nigeria of is dat nu niet interessant?

Steek gewoon je snavel in het zand. Diep. Heel diep.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator woensdag 26 november 2025 @ 09:33:00 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219346309
quote:
Angst voor aanslagen jaagt Duitse kerstmarkten op kosten: ‘Vroeger was een vrachtwagen voldoende’

Betonblokken, zandzakken, gecertificeerde toegangsbarrières en overal beveiligers: Duitse kerstmarkten zetten hoog in op veiligheid. Maar al die maatregelen lopen flink in de papieren, tot wel 3 miljoen euro in één stad. Ze maken de glühwein duurder. En: „Als de kosten blijven stijgen, wordt het onhoudbaar.’’

62 procent van de Duitsers heeft in het achterhoofd dat er zomaar weer een aanslag kan plaatsvinden op een kerstmarkt. 22 procent is zeer bezorgd over een mogelijk herhaling van Maagdenburg en Berlijn. Dat blijkt uit een rondvraag van onderzoeksbureau Yougov, in opdracht van persbureau dpa.

Vorig jaar denderde een gehuurde personenauto via de nooduitgang over de kerstmarkt in Maagdenburg. Daarbij vielen zes doden en raakten meer dan driehonderd mensen gewond. In Berlijn reed een gestolen vrachtwagen negen jaar geleden dertien personen dood op de kerstmarkt bij de Gedächtniskirche.

Gevoel van onbehagen
Voor het eerst in drie jaar tijd is er weer een kerstmarkt op de Gendarmenmarkt in Berlijn. Voorzorgsmaatregelen overal. Beveiligers in groene hesjes controleren de tassen van bezoekers. Aan zowel de kant van de Franse Dom als aan die van de Duitse Dom staan witte betonblokken.

Na de traumatische ervaringen in Maagdenburg en Berlijn halen organisatoren van Duitse kerstmarkten alles uit de kast om het gevoel van onbehagen weg te nemen. „Terroristische aanslagen zijn vreselijk, maar komen zelden voor en daarom zouden we ons er niet door moeten laten leiden’’, zegt Michael Reink van Handelsverband Deutschland.

Terroristische aanslagen komen zelden voor, daarom zouden we ons er niet door moeten laten leiden

Michael Reink,
Handelsverband Deutschland

Reink, verantwoordelijk voor het locatie- en verkeersbeleid bij de koepelorganisatie, ziet dat organisatoren, ondernemers en autoriteiten door de extra veiligheidsmaatregelen met hoge kosten worden geconfronteerd. Anders lopen ze het risico op een forse schadeclaim.

Geen terroristische dreiging
Zo is de stad Bremen dit jaar 3 miljoen euro extra kwijt voor onder meer slagbomen en politieagenten die patrouilleren. Dat terwijl van een terroristische dreiging geen sprake is, zegt een woordvoerder van het deelstaatministerie van Binnenlandse Zaken tegen Radio Bremen.

In Hannover kost het waarborgen van de veiligheid op de kerstmarkt dit jaar 530.000 euro meer dan in 2024.

Een afzetting alleen al kost al gauw 5000 euro

Jürgen Block,
Bundesvereinigung City- und Stadtmarketing Deutschland

Jürgen Block van Bundesvereinigung City- und Stadtmarketing Deutschland begrijpt wel waarom het zoveel geld kost. „Voor een robuuste, middelmatig tot zeer veilige toegangsbarrière moet al minimaal 8000 tot 15.000 euro per stuk worden gerekend. Een afzetting alleen al kost al gauw 5000 euro”, zegt Block.

Bovendien rijst de vraag of je het hekwerk koopt of huurt. En waar sla je ze op zodra feestelijkheden voorbij zijn?

De vereniging van Block vertegenwoordigt 450 steden. 70 procent van de leden organiseert een kerstmarkt. Maar volgens de directeur wil eigenlijk niemand het kerstfeest missen. „In hiërarchie van de feesten staat de kerstmarkt bovenaan.’’
Lekker kerst vieren. >:O
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_219346397
Met de voortschrijdende islamisering zullen Kerstmarkten voorgoed verleden tijd zijn. Kwestie van tijd.

Veel mensen hebben dit niet door, vanwege de salami tactiek die wordt toegepast. En een corrupte pers die de boel toedekt dan wel volledig ontkent.

Een voorbode is Engeland, die zijn 5 a 10 jaar verder in de islamisering.
  woensdag 26 november 2025 @ 09:54:56 #65
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219346476
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 09:42 schreef Homey het volgende:
Met de voortschrijdende islamisering zullen Kerstmarkten voorgoed verleden tijd zijn. Kwestie van tijd.

Veel mensen hebben dit niet door, vanwege de salami tactiek die wordt toegepast. En een corrupte pers die de boel toedekt dan wel volledig ontkent.

Een voorbode is Engeland, die zijn 5 a 10 jaar verder in de islamisering.
In die post boven kun je zien hoe inderdaad de boel ontregeld wordt; los van de angst en terror die moedwillig gezaaid wordt, wordt het ook nog eens onbetaalbaar met al die extreme beveiliging. En als je 15 euro voor een gluhwein moet betalen en een tientje entree bij wijze van spreken, is het op een gegeven moment wel klaar en houden we alleen nog het suikerfeest ,
sorry :{w het Id al-Fitr en de ramadan over om met zijn allen gezellig iets te vieren.

Overigens begin de komende ramadan al op 17 february. Ik kijk er zo naar uit! Jullie ook? :)
  woensdag 26 november 2025 @ 10:02:22 #66
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219346520
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 09:33 schreef onlogisch het volgende:
Ja als die anti terreur maatregelen om onze kerst in stand te houden zijn best prijzig. Maar ik schat in dat het meeste geld nog gaat zitten om al die vluchtelingen en nieuwkomers aan het infuus te houden.
pi_219346574
quote:

[..]
De kostprijs van ongebreidelde islamisering.
Je eigen cultuur niet meer ongestoord kunnen volgen en je veiligheid naar de haaien.

Voor de enablers: steek je kop nog verder in het zand.
1947-2016
pi_219346596
quote:

[..]
Gelukkig hebben we nu op iedere hoek van de straat kebabzaken, een zaakje om een prepaid simkaart te kopen en een goedkope kapper. Dat is ook heel wat waard.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 26 november 2025 @ 10:18:19 #69
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219346646
quote:

[..]
En dat wij ook gewoon een Karst Tates en Tristan van der Vlist hadden vergeten we voor het gemak ook maar even. Iemand die echt wil verzint toch wel iets, moslim of niet.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  woensdag 26 november 2025 @ 10:38:06 #70
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219346761
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 10:10 schreef Red_85 het volgende:
De kostprijs van ongebreidelde islamisering.
Je eigen cultuur niet meer ongestoord kunnen volgen en je veiligheid naar de haaien.

Voor de enablers: steek je kop nog verder in het zand.
  woensdag 26 november 2025 @ 10:40:30 #71
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219346780
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2025 10:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Gelukkig hebben we nu op iedere hoek van de straat kebabzaken, een zaakje om een prepaid simkaart te kopen en een goedkope kapper. Dat is ook heel wat waard.
pi_219346990
quote:
Exact.
1947-2016
pi_219346996
quote:
:D

Wat een arrogantie
1947-2016
pi_219347024
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 09:54 schreef Tengano het volgende:

[..]
In die post boven kun je zien hoe inderdaad de boel ontregeld wordt; los van de angst en terror die moedwillig gezaaid wordt, wordt het ook nog eens onbetaalbaar met al die extreme beveiliging. En als je 15 euro voor een gluhwein moet betalen en een tientje entree bij wijze van spreken, is het op een gegeven moment wel klaar en houden we alleen nog het suikerfeest ,
sorry :{w het Id al-Fitr en de ramadan over om met zijn allen gezellig iets te vieren.

Overigens begin de komende ramadan al op 17 february. Ik kijk er zo naar uit! Jullie ook? :)
Over die ramadan gaan we ongetwijfeld zeer veel horen in onze media.

En die iftar etentjes op straat, kan gewoon zonder beveiliging en anti-auto blokken op straat.

Kerstmarkten zijn over 5 a 10 jaar echt verleden tijd.

Tenminste, in West-Europese landen. In landen als Polen houden ze nog die tradities in stand.

Mijn voorspelling: vastgoed gaat echt de lucht in in klassieke Europese landen die hun eigen cultuur en tradities in stand houden, en niet zwichten voor de open grenzen maffia. Ik denk dat een investering in woningen in steden als Gdansk of Budapest goud geld gaan opleveren. Als ik een vastgoed investeerder zou zijn in London of Parijs, zou ik mijn geld daaruit halen.
pi_219347618
quote:
Dat is nu wat generaties lange inteelt met een menselijk brein doet. Die twee mafketels zijn echt in de veronderstelling dat zij diegenen zijn die het VK draaiende houden met dokters, tandartsen, taxichauffeurs, eethuizen, etc.... alsof het VK niet gewoon een goed draaiende economie was voordat zij daar de lucht kwamen verontreinigen.

Hilarisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')