U bent geen fan van de religie van de vrede?quote:Op zondag 23 november 2025 15:12 schreef TwenteFC het volgende:
De religie van vrede kost ons zoveel, op zoveel fronten.
quote:Op zondag 23 november 2025 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
U bent geen fan van de religie van de vrede?
Kebab!quote:Op zondag 23 november 2025 16:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:
We moeten niet zo zeuren, dit zijn slechts bijeffecten en incidentjes. De bevolking moet zich aanpassen aan de nieuwe realiteit en dit kost tijd. We hebben een heleboel moois en rijkdom voor de Niet-Westerse immigratie teruggekregen en dat moeten we koesteren.
quote:Op zondag 23 november 2025 09:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
En maar aan symptoom bestrijding blijven doen.
Ik wens Europa veel succes.
Hoe je het ook wendt of keert. Je zult uiteindelijk gewoon grenzen moeten stellen. Dit kan niet onbeperkt, jarenlang doorgaan.quote:Op zondag 23 november 2025 16:35 schreef Alpha0 het volgende:
Pro-migratie is vooral een ideologie, want iedereen die kan nadenken snapt dat je per direct de deur moet dicht houden voor die asielzoekers. Je hebt immers geen idee wie je binnen laat, bovendien is niemand op de vlucht want ze zijn door 10 veilige landen gereisd. Dan vraag ik mij af hoe ziek je in je hoofd kan zijn wil je pro immigratie zijn?
Ho ho, hij zei heel duidelijk dat hij Chris Jude heet dus geen idee is overdreven.quote:Op zondag 23 november 2025 16:35 schreef Alpha0 het volgende:
Pro-migratie is vooral een ideologie, want iedereen die kan nadenken snapt dat je per direct de deur moet dicht houden voor die asielzoekers. Je hebt immers geen idee wie je binnen laat, bovendien is niemand op de vlucht want ze zijn door 10 veilige landen gereisd. Dan vraag ik mij af hoe ziek je in je hoofd kan zijn wil je pro immigratie zijn?
En ik ben de paus in het Vaticaan.quote:Op zondag 23 november 2025 17:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ho ho, hij zei heel duidelijk dat hij Chris Jude heet dus geen idee is overdreven.
Dat filmpje bleek van vorig jaar te zijn en lijkt tot nu toe iets eenmaligs te zijn geweest, ofwel omdat er inderdaad effectieve maatregelen zijn genomen ofwel omdat er geen initiatieven van dien aard meer zijn geweest.quote:Op zondag 23 november 2025 10:20 schreef nixxx het volgende:
Zag op IG ook een filmpje waar een hele groep van volgens mij Syriërs over een kerstmarkt liepen, met Arabische vlaggen en al… ook gezellig.. Moet je eigenlijk om het gezellig te houden, niet alleen betonblokken neerzetten maar ook etnisch profileren bij de ingang. En waarschijnlijk met de ME voor de ingang staan om zo’n groep weg te timmeren.
Nee hoor.quote:Op zondag 23 november 2025 11:41 schreef HSG het volgende:
[..]
Zolang ze er zelf maar geen last van hebben. Wanneer dat wel zou zijn worden ze meteen Ja21, PVV of AfD.
SEND THEM BACK!!!quote:
En niemand die de straat op gaat....quote:Op zondag 23 november 2025 17:40 schreef Hathor het volgende:
Íemand al eens gekeken naar wat er momenteel in Nigeria aan de gang is? Binnenkort ook in een theater bij u in de buurt.
quote:'Schutters' ontvoeren meer dan 300 meisjes in Nigeria van katholieke school
https://www.rtl.nl/nieuws(...)geria-van-katholieke
Nope.quote:Op zondag 23 november 2025 17:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
En niemand die de straat op gaat....
Ik heb hier nog een leuk filmpje voor je.quote:Op zondag 23 november 2025 18:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik zie dat bijna iedereen present is. Ik mis er nog maar enkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |