Zit je weer in de collectie van Vout te neuzen?quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:45 schreef Melting het volgende:
Een Chinees doet veel meer met vlees!
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Zit je weer in de collectie van Vout te neuzen?
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:39 schreef Fogel het volgende:
Vanaf volgende week kan ik met beter geluid dan een JBL charge 4 meeluisteren. Vandaag mijn geplannede budget voor muziek ruim overschreden
Leuk spul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De speakers dan, de powernodes ben ik niet bekend mee.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:48 schreef livelink het volgende:
Tonight I celebrate my love to you van Roberta Flack met een man
Nog een duet volgens mij.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:50 schreef DJ11 het volgende:
Peabo Bryson.... waar is die nog meer van? Ander bekend liedje, kan er niet op komen.
Ze schijnen goed te zijn, een is voor de speakers voor en een extra versterker voor de speakers achter (scheelt kabels).quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Leuk spul!
De speakers dan, de powernodes ben ik niet bekend mee.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:51 schreef livelink het volgende:
Tim Hardin - How can we hang on to a dream
Slim! Je kunt ze dus koppelen begrijp ik?quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze schijnen goed te zijn, een is voor de speakers voor en een extra versterker voor de speakers achter (scheelt kabels).
[img]quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:58 schreef DJ11 het volgende:
Ik klooi weleens wat met Grok (de AI-functie van Twitter/X). Het wordt allemaal steeds beter, maar op dit moment denkt Grok dat Melting een vrouw is en krijgt 'ze' de bijnaam 'Godmother of Radio 49'
Tja, iemand moest de titel toch erven.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:58 schreef DJ11 het volgende:
Ik klooi weleens wat met Grok (de AI-functie van Twitter/X). Het wordt allemaal steeds beter, maar op dit moment denkt Grok dat Melting een vrouw is en krijgt 'ze' de bijnaam 'Godmother of Radio 49'
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Slim! Je kunt ze dus koppelen begrijp ik?
Klopt.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Er is maar 1 Godmother van Radio 49.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |