Ik reed 'vroeger' vaak voor of na werk over een fietspad zonder verlichting.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zie wel steeds vaker honden met lampjes. Die hebben de eigenaren omgedaan, ik weet, ik vind dat wel geinig.
De vraag is meer of die boot Titanic wil spelenquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ach Marc kan wel tegen een stootje.
Daarom wel fijn dat er steeds meer hondeneigenaren zijn die hun hond verlichting om doen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik reed 'vroeger' vaak voor of na werk over een fietspad zonder verlichting.
Hoe vaak ik daar niet iemand naar de tering gescholden heb omdat ze er liepen met hont, zonder verlichting. En dan vaak aan beide kanten van het fietspad, riem erover![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De vraag is meer of die boot Titanic wil spelen
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De vraag is meer of die boot Titanic wil spelen
Jij kent mij duidelijk nietquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
Die merken niet als ze over je heen varen.
Al het goede komt van Milkakoeien?quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
Ik noem mijzelf vaak een milkakoe, is wel weer wat anders dan iemand die een schip kan laten zinken.
Maar doet het je aan iemand denken hier?quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al het goede komt van Milkakoeien?
Iemand die door zijn moeder wordt geslagen? Nee.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar doet het je aan iemand denken hier?
SBE in zijn jonge jaren 🤪quote:
Kan ook een buureendje zijnquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft ie dus wel een broertje of zusje, op deze foto.
Komen uit dezelfde fabriek hequote:Op zaterdag 22 november 2025 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft ie dus wel een broertje of zusje kloon, op deze foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |