Dit is niet leuk.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:52 schreef Pistolero het volgende:
Ik vrees dat de familie van Nouri nu toch maar de stekker eruit trekt om hem verder leed te besparen. Kijken naar dit Ajax gun je niemand.
Is het niet gewoon een wanhopige hulpkreet?quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb niet vaak zoiets gezien als die 0-1, gewoon op meerdere momenten spelers van Ajax die opzij gaan om spelers van Excelsior een gratis doorgang te gunnen.
Wel sympathiek, maar niet echt handig.
Smakeloos zeg.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:52 schreef Pistolero het volgende:
Ik vrees dat de familie van Nouri nu toch maar de stekker eruit trekt om hem verder leed te besparen. Kijken naar dit Ajax gun je niemand.
Kunnen wij als WLR niet een lobbyclubje beginnen voor de goede zaak?quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Smakeloos zeg.
Ik ga dit doorgeven aan Hugo Logtenberg.
Wel genoten van die vrouw. Recht voor de raap.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:44 schreef Szura het volgende:
Weird Duck die wegloopt uit een uitzending nadat hij met z’n eigen podcast wordt geconfronteerd![]()
Victor Vlam vond het niet kunnenquote:Op zaterdag 22 november 2025 23:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel genoten van die vrouw. Recht voor de raap.
WIE IS VICTOR LAM?quote:Op zondag 23 november 2025 08:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Victor Vlam vond het niet kunnen
Victor Vlam is de personificatie van de talkshowtumor en werkelijk alles wat er mis is met de Nederlandse tv-wereld. Mensen die zonder enige kennis van zaken over van alles en nog wat mogen komen blaten, gewoon omdat het zo lekker klinkt. John ‘Murdoch’ de Mol, donder op klootzak.quote:Op zondag 23 november 2025 10:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
WIE IS VICTOR LAM?
https://youtube.com/shorts/MvQ4FjDESOM?si=iXTzYJS0qj9QZmZm
Die staat in onderhoud van afgelopen seizoenquote:Op zondag 23 november 2025 16:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
PSV kan de platte kar alvast bestellen.
Zag dit nog, alles lekker kapot gegooid en de hele wereld vindt het primaquote:Op zondag 23 november 2025 16:33 schreef Szura het volgende:
Het altijd fascistische terroristenleger van Israël breekt weer eens wapenstilstanden en is Beiroet alweer aan het bombarderen
Start de famfare, WIJ steunen dit tot het einde der tijdenquote:Op zondag 23 november 2025 16:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zag dit nog, alles lekker kapot gegooid en de hele wereld vindt het prima
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |