abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 07:55:16 #251
236264 crew  capricia
pi_220297887
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 05:36 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Helemaal niks.
Als iemand vrijwillig het leger in wilt vooral doen. Desnoods maak je het salaris zo aantrekkelijk dat meer mensen dat willen.
Hier zie ik ook veel meer in. Zorg dat Defensie een aantrekkelijke werkgever is.
Dat kan trouwens op veel meer manieren dan salaris alleen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220297952
Ga jezelf en je eigen kinderen maar opofferen als je elders in de wereld oorlog wilt voeren.
Corporate translator
pi_220297954
Ik offer zijn kinderen liever op als het moet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 09:00:20 #254
5428 crew  miss_sly
pi_220298181
Dienstplicht gaat zeker als er nog geen actieve oorlog op Nederlands grondgebied is helemaal niet over naar het front gaan. Dus niemand offert iemand op.

Daarnaast betreft het gewoon meerderjarige personen die zelf kunnen beslissen of ze wel in dienst willen en zo niet, of en hoe ze daar dan tegen in het geweer komen.

Beroepsmilitairen kiezen er bewust voor en weten dat daar ook gevaarlijke situaties bij horen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220302016
Ik vind het prima, maar dan moeten alle beleidsmakers wel vooraan staan. Als jij bij de overheid werkt en je dit soort dingen doorvoert, dan moet je zelf ook gewoon reservist zijn of in ieder geval vooraan staan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')