En in dit geval is die 'klootzak' gewoon de Christelijke Vladimir die daar ook maar tegen zijn wil staat.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Om Patton maar eens te quoten:
“Het is niet de bedoeling dat jullie sterven voor het vaderland, het is de bedoeling die andere klootzak te doen sterven voor zijn vaderland “
Die, wanneer hij jou vermoord heeft je dochters verkracht.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:53 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
En in dit geval is die 'klootzak' gewoon de Christelijke Vladimir die daar ook maar tegen zijn wil staat.
Ik vind het nogal wat om tegen eigen wil andermans kinderen naar het front te sturen om daar dood te gaan.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Om Patton maar eens te quoten:
“Het is niet de bedoeling dat jullie sterven voor het vaderland, het is de bedoeling die andere klootzak te doen sterven voor zijn vaderland “
Wat wil je dan?quote:Op zondag 8 maart 2026 16:21 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om tegen eigen wil andermans kinderen naar het front te sturen om daar dood te gaan.
Blijft moeilijk. Meestal zijn de druiven pas zuur na een conflict.quote:
Oorlog is altijd voortzetting van politiek. En in politiek wordt regelmatig gelogen, of minimaal de waarheid verdraaid naar hoe het uitkomt.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:54 schreef Cherni het volgende:
[..]
Blijft moeilijk. Meestal zijn de druiven pas zuur na een conflict.
Zie de inval in Irak en ook Syrie. Je zult als ouder maar achteraf te horen krijgen dat het allemaal niet klopte.
Bush met zijn toespraak waar zijn die wapens?
En in Syrie een terrorist aan de macht helpen die heel wat VS militairen door aanslagen op zijn geweten heeft en zelfs op de lijst stond van gezochte personen. Die idioot mag zelfs een toespraak houden bij de VN.
Nu is het wel zo dat je kiest voor het leger in de VS maar dan nog.
Van de andere kant heb je geen keus en zul je uiteindelijk wel moeten gaan als de pleuris echt zou uitbreken. Dan is het niet meer op vrijwillige basis.
Bekijk deze YouTube-video
Kortom, tijd om als Europa zelf de touwtjes in handen te nemen en voor onze eigen defensie te zorgen.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:54 schreef Cherni het volgende:
[..]
Blijft moeilijk. Meestal zijn de druiven pas zuur na een conflict.
Zie de inval in Irak en ook Syrie. Je zult als ouder maar achteraf te horen krijgen dat het allemaal niet klopte.
Bush met zijn toespraak waar zijn die wapens?
En in Syrie een terrorist aan de macht helpen die heel wat VS militairen door aanslagen op zijn geweten heeft en zelfs op de lijst stond van gezochte personen. Die idioot mag zelfs een toespraak houden bij de VN.
Nu is het wel zo dat je kiest voor het leger in de VS maar dan nog.
Van de andere kant heb je geen keus en zul je uiteindelijk wel moeten gaan als de pleuris echt zou uitbreken. Dan is het niet meer op vrijwillige basis.
Bekijk deze YouTube-video
Dat ben ik geheel met je eensquote:Op zondag 8 maart 2026 17:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Kortom, tijd om als Europa zelf de touwtjes in handen te nemen en voor onze eigen defensie te zorgen.
Ik denk dat jij de eerste bent die er onderuit probeert te komen. Geef zelf dan het goede voorbeeld ipv over anderen praten.quote:
Op de persoon spelen is armoedequote:Op zondag 8 maart 2026 18:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de eerste bent die er onderuit probeert te komen. Geef zelf dan het goede voorbeeld ipv over anderen praten.
Misschien kun je reservist worden.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Op de persoon spelen is armoede
Achterlijke onzin.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de eerste bent die er onderuit probeert te komen. Geef zelf dan het goede voorbeeld ipv over anderen praten.
Er wordt geen noodzaak meer gevoeld.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:45 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Achterlijke onzin.
Ik ben namelijk de eerste die er onderuit gaat komen.
No way dat ik mezelf of mijn kind voor politieke onzin op ga offeren.
Die is er dan ook niet.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er wordt geen noodzaak meer gevoeld.
Met 61? surequote:Op zondag 8 maart 2026 19:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Misschien kun je reservist worden.
Dat valt wel mee. Feodalisme hebben ze daar tot voor kort ook nog geprobeerdquote:Op zondag 8 maart 2026 12:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Je kan natuurlijk heel moreel zijn, en voor pacifisme kiezen. Dat heeft Tibet geprobeerd.
Nee nu niet nee.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:49 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Die is er dan ook niet.
Laat je niks aanpraten.
Helemaal niks.quote:
Dat doet statistisch gezien mijn witte buurman eerder dan iemand in verweggistan die nooit van sjaar petersbuurglaan 56 heeft gehoordquote:Op zondag 8 maart 2026 12:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Die, wanneer hij jou vermoord heeft je dochters verkracht.
Daarom, zelf vooraan! Genoeg wat boomers nog kunnen doen. Jij bent degene die moralistisch is, ik niet.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Met 61? sure
Als er iemand nodig is op een M109, daar heb ik nog mee geschoten in de jaren 80
Maar wees lekker moralistisch.
Wanneer we in Europa vrij willen zijn, zullen we militair sterk moeten zijn, en het liefst onafhankelijk van de VS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |