Als we hier in de wijk een Action hadden dan had ik echt een probleem denk ik.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is voor mij een paar minuten lopen. Soms kom ik er maanden niet en dan twee keer in 1 week. Maar laatst had ik vier dingen nodig, ik loop die toko in... Hoofd leeg. Wist niet meer waar ik nou voor kwam.
nee, die kan dat soort spul ook wel; verkopen idd..quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je bij de solow gekeken in zoetermeer?
Mollybolly!quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb haar geadopteerd toen ze 10 maanden was en toen had ze naam Molly maar ik heb niet zoveel met al die standaard huisdierennamen.
gewoon niet gaan, heb je ook geen probleemquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Als we hier in de wijk een Action hadden dan had ik echt een probleem denk ik.
Jazekerquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mollybolly!
Hedwig als HP referentie?
O grappigquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
deze https://www.action.com/nl-nl/p/3205507/cijferballonnen-frameset/ maar dan de 1
0, 2 en 3 kan in 3 andere actions gevonden worden.. maar de 1 ligt er niet
Wel geinig dat Fok er meteen een link naar Hewlett Packard producten van maaktquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mollybolly!
Hedwig als HP referentie?
Ik zag het.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel geinig dat Fok er meteen een link naar Hewlett Packard producten van maakt
ja ze hebben daar veel van dat soort dingenquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, die kan dat soort spul ook wel; verkopen idd..
ze willen het vanavond hebben (ja lekker optijd)
Whehehe, je hebt er ook veel met Scotty uit Star Trek.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:52 schreef STING het volgende:
[..]
Door je ondertitel moet ik gelijk aan deze denken
[ afbeelding ]
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg. Had ik al verteld dat ik zin heb om vanaf nu gewoon weekend te gaan houden?
sinnersquote:Op vrijdag 21 november 2025 15:05 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Heb je nog een leuke filmtip voor vanavond?
Heretic.quote:Op vrijdag 21 november 2025 15:05 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Heb je nog een leuke filmtip voor vanavond?
'Kloothommel.'quote:Op vrijdag 21 november 2025 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ze hebben eindelijk een naam voor de verdachte die Lisa gedood heeft:
https://www.ad.nl/binnenl(...)erde-leven~aea9bfbb/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |