quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan moet je het de hele avond mee doen?
Met gekookte eitjes en de salade is meer een maaltijdsaladequote:
oh dat komt goed uit jaquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik ga morgenochtend.
Op fatbikes!quote:
Moet je hebben?quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
even naar de action.. de 2 in zoetermeer hebben niet wat wordt gezocht
Jong katje of de midlife kronkel?quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is wel crazy hoor maar zal de leeftijd zijn.
Ze is 1 jaar en 7 maanden.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jong katje of de midlife kronkel?
Oefff... die heeft nog een heel vechtleven voor zich.quote:
Ik kom er echt nog maar een paar keer per jaar.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag even niet meer naar de Action.
Thanksquote:
Ik hoop het wel.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oefff... die heeft nog een heel vechtleven voor zich.
Heeft het katje ook een naam?quote:
Hedwig Fight Cat.quote:
Hedwig vernoemd naar de uil van Harry Potter.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heeft het katje ook een naam?
Het is voor mij een paar minuten lopen. Soms kom ik er maanden niet en dan twee keer in 1 week. Maar laatst had ik vier dingen nodig, ik loop die toko in... Hoofd leeg. Wist niet meer waar ik nou voor kwam.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kom er echt nog maar een paar keer per jaar.Poh toen ik in dat kraakpand woonde en de Action nog niet was verhuisd waren het onze overburen.
Ben nog nooit zo vaak in mijn leven bij de Action geweest als toen.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig
(Credits gaan naar @:cherrylips)
deze https://www.action.com/nl-nl/p/3205507/cijferballonnen-frameset/ maar dan de 1quote:
Als ze gaat slapen, gaat ze een uiltje knappen zekerquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig vernoemd naar de uil van Harry Potter.
(Credits gaan naar @:cherrylips)
heb je bij de solow gekeken in zoetermeer?quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
deze https://www.action.com/nl-nl/p/3205507/cijferballonnen-frameset/ maar dan de 1
0, 2 en 3 kan in 3 andere actions gevonden worden.. maar de 1 ligt er niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |