Lordquote:
Is dat een ding?quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Hebben die mensen door dat het al bijna 2026 is of slaan ze op 1 januari gewoon weer de kalender van 2021 open?
Ik vind het ook wel bijzonder hoe lang ze hierin blijven hangen. Sowieso doen ze echt alsof voor corona niemand ineens dood ging.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Hebben die mensen door dat het al bijna 2026 is of slaan ze op 1 januari gewoon weer de kalender van 2021 open?
Niet alleen zijquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Corona wappies zijn een beetje in de tijd blijven hangen.
Zag ze al weer zeuren mbt het overlijden van Rene Karst. Was nog maar 59 en prikje gehad.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Corona wappies zijn een beetje in de tijd blijven hangen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar mensen eerst dan dood aan gingen volgens deze mensen. 🤷🏼♀️quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zag ze al weer zeuren mbt het overlijden van Rene Karst. Was nog maar 59 en prikje gehad.
Bill Gates en z'n Windows XP.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar mensen eerst dan dood aan gingen volgens deze mensen. 🤷🏼♀️
Groente en fruit.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar mensen eerst dan dood aan gingen volgens deze mensen. 🤷🏼♀️
Ik mis de dinsdag persco nog weleensquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Hamsterenquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ik mis de dinsdag persco nog weleens
Hij had blijkbaar ook al bijna het loodje gelegd door corona zelf, denk dat dat erger was, maar hey het was maar een griepje.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zag ze al weer zeuren mbt het overlijden van Rene Karst. Was nog maar 59 en prikje gehad.
Ja dit. Die enorme achterdocht voor alles.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:03 schreef Ama het volgende:
Lijkt me ook heel vermoeiend om altijd overal iets achter te zoeken.
Sus.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit. Die enorme achterdocht voor alles.
Nichtje van m'n vader was 16 toen ze plots overleed.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel bijzonder hoe lang ze hierin blijven hangen. Sowieso doen ze echt alsof voor corona niemand ineens dood ging.Ja het is treurig zo jong maar dit gebeurde altijd al.
Klopt helemaal. En toch vind ik die hele gedachtegang van die wappies wel interessant. Zullen die daar in bed over na denken?quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij had blijkbaar ook al bijna het loodje gelegd door corona zelf, denk dat dat erger was, maar hey het was maar een griepje.
Voornamelijk op hun zolderkamer geloof ikquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt helemaal. En toch vind ik die hele gedachtegang van die wappies wel interessant. Zullen die daar in bed over na denken?
Daarom zijn ze allemaal van de leg.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:07 schreef STING het volgende:
[..]
En elke week weer een ander type dashboard met andere verkeersborden en kleurcoderingen
Gewoon blijven eten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit. Die enorme achterdocht voor alles.
Het erge is dat ze gewoon onder ons bestaanquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Voornamelijk op hun zolderkamer geloof ik
Daardoor reageren sommige wappies volgens mij soms nog steeds vijandig op bijv. kleurcodes van de KNMI enzoquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Daarom zijn ze allemaal van de leg.
Oh ik heb er eigenlijk nooit zo bij stilgestaan dat zulke mensen inderdaad ook gewoon aan je bed staan bij het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het erge is dat ze gewoon onder ons bestaanEn mogen stemmen
En in ziekenhuizen en restaurants werken
Met tranen in de ogen kijkend naar de sterren.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Voornamelijk op hun zolderkamer geloof ik
En dan van de weg af glijden.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Daardoor reageren sommige wappies volgens mij soms nog steeds vijandig op bijv. kleurcodes van de KNMI enzowat nou code oranje vanwege gladheid, maak ik zelluf nog wel uit, free kountrie, idioooten in den haag.
Ja datquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan van de weg af glijden.
"WAAROM ZIJN WE NIET GEWAARSCHUWD KUTOVERHEID."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |