SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
@LTVDK kan wel iets ontwerpen (of gewoon die huidige header een beetje aanpassen en als passepartout voor een maandelijkse afbeelding gebruiken) en dan per maand een andere foto of zo. Of een AI gegenereerd plaatje, waarom niet. En dan kan drukwerkdeal het wel drukken denk ik, die doen de Flesboekjes ook altijd. Even kijken wat dat zou kosten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is nog best een leuk idee ook
Minder dan 7 euro per stuk bij een oplage van 25. In A3 formaat.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:LTVDK kan wel iets ontwerpen (of gewoon die huidige header een beetje aanpassen en als passepartout voor een maandelijkse afbeelding gebruiken) en dan per maand een andere foto of zo. Of een AI gegenereerd plaatje, waarom niet. En dan kan drukwerkdeal het wel drukken denk ik, die doen de Flesboekjes ook altijd. Even kijken wat dat zou kosten.
Toppertjes zijn julliequote:Op vrijdag 21 november 2025 07:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil mij best opgooien als eventuele opvolger hoor, ik heb nu ergens een hosting lopen waar bar weinig mee gebeurd, kan ik best nog een domeintje aan koppelen volgens mij.
zal toch niet de bank moeten overvallen voor het hosten van plaatjes lijkt mij?
Ja er gaat alleen geen kiezel van terechtkomen want "uuh privégegvens" "huu kost geld" en zo. Behalve voor een handjevol mensen die het wel leuk vinden. EN dan ziet de rest hoe leuk het geworden is en dan is het allemaal FFFUUUUUU DIT WIL IK OOOOOOK en dan ja dat gaan we niet doen want we zijn er nu wel klaar meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, hij heeft veel meer ingesproken. Ook Zazoe van de Leeuwenkoning las ik netquote:
Drentse zanger René Karst (Atje voor de sfeer) op 59-jarige leeftijd overleden https://share.google/Z9vwCR5w3MIFmnu4Lquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:46 schreef UitStraling het volgende:
Liever te jong in de kist dan een feestje gemist
Hij was een hele achtbaan?quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
De baron was ook de Baron in de EftelingDat wist ik niet.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Gargamel ja.
Wat een kutnaam ook. Wie noemt zijn zoontje nou Gargamel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
wij doen altijd rolletjes bakken.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:59 schreef Flory- het volgende:
Een foqueville broccoli voor in de boom bij de Xenos![]()
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij doen altijd rolletjes bakken.
Toen ik een wafelijzer zag als ornementje heb ik die meteen gekocht
Ik vind het koud hier op kantoor. Maar het is nog steeds warmer dan thuis denk ik.quote:
Doen ze aan ontgroeningen daar?quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het koud hier op kantoor. Maar het is nog steeds warmer dan thuis denk ik.
Wel beter dan eerder deze week, toen moest ik gewoon even buiten staan zonder jas
Je moeder komt toch nog wel eens langs? Kan zij dat doen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee weken geleden de ramen schoongemaakt en ze zitten nu alweer onder de druppelsEn het is me nu te koud dus gewoon tot maart de gordijnen dichthouden.
Ik erger mij ook aan de staat van mijn ramen maar ik ga er niks aan doen nu.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee weken geleden de ramen schoongemaakt en ze zitten nu alweer onder de druppelsEn het is me nu te koud dus gewoon tot maart de gordijnen dichthouden.
Wat ga jij kopen. Ik heb een ledstrip in mijn mandje liggenquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen al gezwicht bij de black friday aanbiedingen?
Zo gek is ze niet.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moeder komt toch nog wel eens langs? Kan zij dat doen.
Ja, maar die is al geweest.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doen ze aan ontgroeningen daar?
Ik heb niets nodigquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
1tje maar gekochtquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Yv ook niet?quote:
Ik heb led-lampjes voor de kerstboom gekocht. En er is nog een messenblok onderweg.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat ga jij kopen. Ik heb een ledstrip in mijn mandje liggen
Een broek gekocht.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
ik werd ook getriggerd door 59quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Kwam net op een pagina terecht van een radiozender waar hij gisteren gewoon muziek aan het maken was en een interview gaf. Leven is soms echt hard.
Jawel, die gaat voor een nieuwe laptop.quote:
ASSUS.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Jawel, die gaat voor een nieuwe laptop.
De mijne is nog snel genoeg en de batterij gaat nog te lang mee, scumbag ASUS
wiequote:Op vrijdag 21 november 2025 13:48 schreef gianni61 het volgende:
jeetje, eerst de baron, nu ook al Rene Karst
Ik kende de beste man ook niet. Nog steeds niet toen ik het bericht lasquote:
Koud kunstje met de ramenlikkerquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
en je gaat hem ook niet meer leren kennenquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kende de beste man ook niet. Nog steeds niet toen ik het bericht las
zanger van "liever te dik in de kist" en "Atje voor de sfeer"quote:
Neequote:Op vrijdag 21 november 2025 13:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en je gaat hem ook niet meer leren kennen
ligt mij wel een stuk verser in het geheugen dan de baronquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kende hem ook niet. Dus heb ik hem even gegoogled voor ik erop reageerde.
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zanger van "liever te dik in de kist" en "Atje voor de sfeer"
Als je IQ even hoog is als je kamertemperatuur dan krijg je dit.quote:ze gaan bij bosjes, turbokanker en hartinfarcten de meesten lees je niet terug op nu.nl en nog gaan de domme schaapjes hun spuitjes halen 🤣
Nee, ken ik niet.quote:
Daaarrr isstie dan!quote:
Lordquote:
Is dat een ding?quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Hebben die mensen door dat het al bijna 2026 is of slaan ze op 1 januari gewoon weer de kalender van 2021 open?
Ik vind het ook wel bijzonder hoe lang ze hierin blijven hangen. Sowieso doen ze echt alsof voor corona niemand ineens dood ging.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Hebben die mensen door dat het al bijna 2026 is of slaan ze op 1 januari gewoon weer de kalender van 2021 open?
Niet alleen zijquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Corona wappies zijn een beetje in de tijd blijven hangen.
Zag ze al weer zeuren mbt het overlijden van Rene Karst. Was nog maar 59 en prikje gehad.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Corona wappies zijn een beetje in de tijd blijven hangen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar mensen eerst dan dood aan gingen volgens deze mensen. 🤷🏼♀️quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zag ze al weer zeuren mbt het overlijden van Rene Karst. Was nog maar 59 en prikje gehad.
Bill Gates en z'n Windows XP.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar mensen eerst dan dood aan gingen volgens deze mensen. 🤷🏼♀️
Groente en fruit.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar mensen eerst dan dood aan gingen volgens deze mensen. 🤷🏼♀️
Ik mis de dinsdag persco nog weleensquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Hamsterenquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ik mis de dinsdag persco nog weleens
Hij had blijkbaar ook al bijna het loodje gelegd door corona zelf, denk dat dat erger was, maar hey het was maar een griepje.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zag ze al weer zeuren mbt het overlijden van Rene Karst. Was nog maar 59 en prikje gehad.
Ja dit. Die enorme achterdocht voor alles.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:03 schreef Ama het volgende:
Lijkt me ook heel vermoeiend om altijd overal iets achter te zoeken.
Sus.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit. Die enorme achterdocht voor alles.
Nichtje van m'n vader was 16 toen ze plots overleed.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel bijzonder hoe lang ze hierin blijven hangen. Sowieso doen ze echt alsof voor corona niemand ineens dood ging.Ja het is treurig zo jong maar dit gebeurde altijd al.
Klopt helemaal. En toch vind ik die hele gedachtegang van die wappies wel interessant. Zullen die daar in bed over na denken?quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij had blijkbaar ook al bijna het loodje gelegd door corona zelf, denk dat dat erger was, maar hey het was maar een griepje.
Voornamelijk op hun zolderkamer geloof ikquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt helemaal. En toch vind ik die hele gedachtegang van die wappies wel interessant. Zullen die daar in bed over na denken?
Daarom zijn ze allemaal van de leg.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:07 schreef STING het volgende:
[..]
En elke week weer een ander type dashboard met andere verkeersborden en kleurcoderingen
Gewoon blijven eten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit. Die enorme achterdocht voor alles.
Het erge is dat ze gewoon onder ons bestaanquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Voornamelijk op hun zolderkamer geloof ik
Daardoor reageren sommige wappies volgens mij soms nog steeds vijandig op bijv. kleurcodes van de KNMI enzoquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Daarom zijn ze allemaal van de leg.
Oh ik heb er eigenlijk nooit zo bij stilgestaan dat zulke mensen inderdaad ook gewoon aan je bed staan bij het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het erge is dat ze gewoon onder ons bestaanEn mogen stemmen
En in ziekenhuizen en restaurants werken
Met tranen in de ogen kijkend naar de sterren.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Voornamelijk op hun zolderkamer geloof ik
En dan van de weg af glijden.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Daardoor reageren sommige wappies volgens mij soms nog steeds vijandig op bijv. kleurcodes van de KNMI enzowat nou code oranje vanwege gladheid, maak ik zelluf nog wel uit, free kountrie, idioooten in den haag.
Ja datquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan van de weg af glijden.
"WAAROM ZIJN WE NIET GEWAARSCHUWD KUTOVERHEID."
hoop dat je raak gooitquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
Ik heb sweet chili kip borrelhapjes gekocht om in de airfryer te gooien vanavond.
Heb je gezien hoe breed dat ding is?quote:
Hoe vaak heb je hem gebruikt?quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
Misschien komt het omdat dit een vrij nieuw model is? Maar deze airfryer is echt heel makkelijk schoon te maken.@:cherrylips
3xquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je hem gebruikt?
Net uit de doos gehaald.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je hem gebruikt?
Als je hem regelmatig schoonmaakt, dan zit het wel goedquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
[..]
3xmaar niet heel veel hoor maar gisteravond ook nog paar bitterballen.
Op den duur wordt die bodem een beetje aangekoekt. Ik heb er een metalen mandje in en die koekte ook dicht. Maakte hem na gebruik steeds netjes schoon met een heet sopje en dreft, soms baking soda erin en dan een nachtje laten weken, maar hij ziet er nu na zes jaar ofzo niet meer uit.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
Misschien komt het omdat dit een vrij nieuw model is? Maar deze airfryer is echt heel makkelijk schoon te maken.@:cherrylips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |