Doen ze aan ontgroeningen daar?quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het koud hier op kantoor. Maar het is nog steeds warmer dan thuis denk ik.
Wel beter dan eerder deze week, toen moest ik gewoon even buiten staan zonder jas
Je moeder komt toch nog wel eens langs? Kan zij dat doen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee weken geleden de ramen schoongemaakt en ze zitten nu alweer onder de druppelsEn het is me nu te koud dus gewoon tot maart de gordijnen dichthouden.
Ik erger mij ook aan de staat van mijn ramen maar ik ga er niks aan doen nu.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee weken geleden de ramen schoongemaakt en ze zitten nu alweer onder de druppelsEn het is me nu te koud dus gewoon tot maart de gordijnen dichthouden.
Wat ga jij kopen. Ik heb een ledstrip in mijn mandje liggenquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen al gezwicht bij de black friday aanbiedingen?
Zo gek is ze niet.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moeder komt toch nog wel eens langs? Kan zij dat doen.
Ja, maar die is al geweest.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doen ze aan ontgroeningen daar?
Ik heb niets nodigquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
1tje maar gekochtquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Yv ook niet?quote:
Ik heb led-lampjes voor de kerstboom gekocht. En er is nog een messenblok onderweg.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat ga jij kopen. Ik heb een ledstrip in mijn mandje liggen
Een broek gekocht.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
ik werd ook getriggerd door 59quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Kwam net op een pagina terecht van een radiozender waar hij gisteren gewoon muziek aan het maken was en een interview gaf. Leven is soms echt hard.
Jawel, die gaat voor een nieuwe laptop.quote:
ASSUS.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Jawel, die gaat voor een nieuwe laptop.
De mijne is nog snel genoeg en de batterij gaat nog te lang mee, scumbag ASUS
wiequote:Op vrijdag 21 november 2025 13:48 schreef gianni61 het volgende:
jeetje, eerst de baron, nu ook al Rene Karst
Ik kende de beste man ook niet. Nog steeds niet toen ik het bericht lasquote:
Koud kunstje met de ramenlikkerquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
en je gaat hem ook niet meer leren kennenquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kende de beste man ook niet. Nog steeds niet toen ik het bericht las
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |