Wemby is terug hoorde ik, potentieel een goede potquote:Op zondag 14 december 2025 00:31 schreef chufi het volgende:
Semi's NBA Cup zijn begonnen
Today's Matches
nu
Orlando Magic - New York Knicks
03:00
Oklahoma City Thunder
San Antonio Spurs
3e keer dat ze dit seizoen van ze verliezenquote:Op maandag 15 december 2025 07:02 schreef 3rr0r het volgende:
48 punten van Steph, 16/26 drietjes en nog verliezen van de Blazers. Man man man.
Ik dacht na jouw post dat Steph er 16 3-tjes in had gegooid en vond het al gek dat er niet meer over te lezen was omdat dat volgens mij een record zou zijn?quote:Op maandag 15 december 2025 07:02 schreef 3rr0r het volgende:
48 punten van Steph, 16/26 drietjes en nog verliezen van de Blazers. Man man man.
Laatste jaren van hem gaan gewoon een oven in vanwege de ego en gekrenktheid van 1 man .quote:Op maandag 15 december 2025 07:02 schreef 3rr0r het volgende:
Haha, schuin gekeken, was ook al laat. Was wel precies 48 geweestquote:Op maandag 15 december 2025 07:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik dacht na jouw post dat Steph er 16 3-tjes in had gegooid en vond het al gek dat er niet meer over te lezen was omdat dat volgens mij een record zou zijn?
12/19 is alsnog niet mis, moet toch lekker zijn als je zo goed bent in iets
Ja, daaromquote:Op maandag 15 december 2025 15:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha, schuin gekeken, was ook al laat. Was wel precies 48 geweest
quote:Record afgesnoept van LeBron James: achttienjarige Cooper Flagg schrijft geschiedenis en scoort maar liefst 42 punten
Het Amerikaanse toptalent Cooper Flagg heeft maandag een stukje geschiedenis geschreven in de NBA. Met zijn 42 punten tegen Utah Jazz tekende het jonge fenomeen namelijk voor een record door als eerste achttienjarige ooit de kaap van 40 punten te ronden.
Met die 42 punten veegde Flagg ook meteen een record van LeBron James van de tabellen. Hij scoorde in 2003 als rookie bij Cleveland 37 punten tegen Boston.
Enkele dagen voor zijn negentiende verjaardag (op 21 december) deed Flagg, de nummer 1 uit de draft van dit jaar, dus nog beter voor zijn team Dallas op bezoek bij Utah. Het volstond evenwel niet voor de winst, want de Dallas Mavericks gingen in Salt Lake City na een verlenging uiteindelijk met 140-133 onderuit. Bij de thuisploeg kroonde Keyonte George zich met 37 punten tot beste schutter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |