Ja waarom is dat? Hij scoort 9 punten in het 1e kwart.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:18 schreef franklop het volgende:
Tweede kwart mocht Post weer volledig op de bank blijven zitten
Op hoeveel willen ze het dan gezet zien worden?quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Jokic z'n PR machine is ongeevenaard. Nu is ons lievelingetje geblesseerd en kunnen we direct gaan discussieren of het meedoen in minimaal 65 games voor MVP en All-NBA niet een beetje teveel is, want media en fans vinden het toch wel treurig dat hij geen MVP zou winnen.
21% van het seizoen missen lijkt mij wel voldoende om geen prijzen te winnen.
Zie geen andere C-tjes staan, deze komt er het dichtste bijquote:Op vrijdag 2 januari 2026 02:23 schreef DrMarten het volgende:
[ x ]
De back-up van Jokic ook tenminste 4 weken eruit. Ben benieuwd wie ze bij Denver dan nog achter de hand hebben
Geen idee, alles wordt er bij gehaald. Aantal blessures dat stijgt, met 65 games als limiet 'dwing' je spelers om te spelen als ze een beetje ziek zijn of geen rust pakken om kleine blessures te laten genezen etc.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 01:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op hoeveel willen ze het dan gezet zien worden?
Gezond en heel blijven hoort ook bij de prestatie om kampioen te worden en ook awards. Ook al zijn veel blessures ook door ongelukkig neerkomen op andere hun voet zoals hier nu. Wanneer telt een wedstrijd als gespeeld? Zodra je 10 seconden op het veld hebt gestaan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen idee, alles wordt er bij gehaald. Aantal blessures dat stijgt, met 65 games als limiet 'dwing' je spelers om te spelen als ze een beetje ziek zijn of geen rust pakken om kleine blessures te laten genezen etc.
Zal wel dat ze minimaal 50% oid van het seizoen willen. Maar best ability is nog altijd availability voor een sterspeler.
20 minuten dacht ik, dus dat hebben ze wel dicht getimmerdquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gezond en heel blijven hoort ook bij de prestatie om kampioen te worden en ook awards. Ook al zijn veel blessures ook door ongelukkig neerkomen op andere hun voet zoals hier nu. Wanneer telt een wedstrijd als gespeeld? Zodra je 10 seconden op het veld hebt gestaan?
Post wordt dus geen MVPquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
20 minuten dacht ik, dus dat hebben ze wel dicht getimmerd
Prime Video vieswoestquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Ach, geen Curry, Butler en Green vannacht.
Acute casus van de Lu Dort flu vrees ik.
Van de starters is alleen Murray nog heel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 02:23 schreef DrMarten het volgende:
[ x ]
De back-up van Jokic ook tenminste 4 weken eruit. Ben benieuwd wie ze bij Denver dan nog achter de hand hebben
GiannisGOD die zelf de gamewinner maar uit komt leggen aan de coaches en z'n medespelers is wel genot.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 04:39 schreef 3rr0r het volgende:
Een Hornets speler probeerde net de wedstrijd te winnen tegen de Bucks door bij top van de paint een lay up off the backboard te doen. Ketste natuurlijk keihard weg. Schiet dan gewoon een jumper...
Heb dat niet gezien. Bedoel je dat hij de play had verzonnen voor z'n alleyoop?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
GiannisGOD die zelf de gamewinner maar uit komt leggen aan de coaches en z'n medespelers is wel genot.
Yep: www.streamable.com/ni49m9quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb dat niet gezien. Bedoel je dat hij de play had verzonnen voor z'n alleyoop?
Opzich zie je niet of hij het nog eens uitlegt aan een andere speler terwijl daarvoor het door Doc al was uitgetekend, of dat hij inderdaad even vertelt dat het zo is hoe 'we het gaan doen'.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yep: www.streamable.com/ni49m9
Doc Rivers mag er voor de show staan oid. Giannis is er wel een beetje klaar mee geloof ik.
Ja OK, ik betwijfel het, maar dat zou kunnen inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2026 02:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Opzich zie je niet of hij het nog eens uitlegt aan een andere speler terwijl daarvoor het door Doc al was uitgetekend, of dat hij inderdaad even vertelt dat het zo is hoe 'we het gaan doen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |