quote:Op donderdag 20 november 2025 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
spijkerbroek , shirt en jasje
dat is in januari in spanje ook altijd mooi. dan lopen mensen met winterjassen en mensen in korte broek ook door elkaarquote:Op donderdag 20 november 2025 08:13 schreef bitterbal het volgende:
en zie allemaal mensen in korte broek
quote:Op donderdag 20 november 2025 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is in januari in spanje ook altijd mooi. dan lopen mensen met winterjassen en mensen in korte broek ook door elkaar
Grotendeels besmurfd hier.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Er staat een symbooltje op de weersvoorspelling dat ik niet helemaal kan plaatsen. Ik denk natte sneeuw.
18+ graden is korte broekenweerquote:Op donderdag 20 november 2025 08:13 schreef bitterbal het volgende:
en zie allemaal mensen in korte broek
Hier probeert het zonnetje er door te komenquote:
Het is inmiddels gestopt met regenen, maar ik zie waarschijnlijk niet echt veel daglicht vandaag. Te ver bij de ramen vandaan.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier probeert het zonnetje er door te komen
quote:ANWB verwacht vanavond 'recordspits' door natte sneeuw en hagel
quote:Treinen met reizigers gestrand door rijp op de bovenleiding
Hopen dat 'ie thuiswerkt.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:36 schreef Recce het volgende:
Het wordt hoe dan ook een fantastische dag voor NatteKat:
[..]
[..]
O dat is minder, hou niet van een ruimte waar ik niet lekker naar buiten kan kijkenquote:Op donderdag 20 november 2025 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is inmiddels gestopt met regenen, maar ik zie waarschijnlijk niet echt veel daglicht vandaag. Te ver bij de ramen vandaan.
Mja. Werk. Niet heel veel te zeggen over m'n uitzicht.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, hou niet van een ruimte waar ik niet lekker naar buiten kan kijken
Hier heeft het niet geregend, wel gevroren
Daarom afwisselen.quote:
Nee, dat is ook zoquote:Op donderdag 20 november 2025 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja. Werk. Niet heel veel te zeggen over m'n uitzicht.
Je hebt 'm geroepen.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:36 schreef Recce het volgende:
Het wordt hoe dan ook een fantastische dag voor NatteKat:
[..]
[..]
Ik had wel zin in weer een aflevering van "De onmogelijke reizen van Kat".quote:Op donderdag 20 november 2025 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopen dat 'ie thuiswerkt.
Voor ons dan he.
Wasmachine kan veel aan hoor.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb voorlopig geen koffie nodig, ik ken de remweg van m'n auto bij 100 en heb mogelijk een nieuwe onderbroek nodig.
Topshow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |