Politieke uitingen graag in een ander topicquote:Op zondag 29 maart 2026 23:42 schreef kree het volgende:
met andere woorden, denk dat ie een gok neemt, en mss werkt het mss niet. maar het is totaal geen rationele man. en ben er zwaar klaar mee deze president van ze.
quote:
Over 25 uur begint de NSF Artemis II stakeout livestreamquote:
Artemis II is vanuit Nederland zichtbaar, mits de weersomstandigheden gunstig zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Over 25 uur begint de NSF Artemis II stakeout livestream![]()
https://www.skyatnightmag(...)countdown-april-2026quote:
Morgen avond/nacht dus om 00:24 launch.quote:The Artemis II countdown clock lasts about 48 hours and began at 16:44 EDT (20:44 UTC) on March 30th, 2026, targeting a launch time of 18:24 EDT (22:24 UTC) on Wednesday April 1st.
Yep Woensdag op donderdag nacht. En vergeet niet de Artemis II trackerquote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
https://www.skyatnightmag(...)countdown-april-2026
[..]
Morgen avond/nacht dus om 00:24 launch.
Alright. Gaan we voor zitten! Werk donderdag toch thuis.
Vanuit Florida richting het zuiden? Hoe is dat ding dan te zien vanuit NL?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Artemis II is vanuit Nederland zichtbaar, mits de weersomstandigheden gunstig zijn.
De lancering is gepland vanaf 1 april 2026, met een lanceertijd om 00:24 uur Nederlandse tijd
(en opvolgende nachten in een venster van twee uur).
De raket zal vanuit Florida opstijgen en richting het zuiden vliegen,
waardoor hij in Nederland vlak boven de zuidelijke horizon zichtbaar is, vergelijkbaar met Artemis I.
De zichtbaarheid is het beste in donkere, heldere nachten zonder lichtvervuiling.
De missie duurt ongeveer 10 dagen en is de eerste bemande testvlucht rond de maan sinds de Apollo-tijd.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Yep Woensdag op donderdag nacht. En vergeet niet de Artemis II tracker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
ik zit klaar voor de stakeout streamsquote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Artemis II is vanuit Nederland zichtbaar, mits de weersomstandigheden gunstig zijn.
De lancering is gepland vanaf 1 april 2026, met een lanceertijd om 00:24 uur Nederlandse tijd
waardoor hij in Nederland vlak boven de zuidelijke horizon zichtbaar is, vergelijkbaar met Artemis I.
De zichtbaarheid is het beste in donkere, heldere nachten zonder lichtvervuiling.
De missie duurt ongeveer 10 dagen en is de eerste bemande testvlucht rond de maan sinds de Apollo-tijd.
Ik had de klok al vooruit gezet... Maar dat helpt ook nietquote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik zit klaar voor de stakeout streams![]()
Moet nog wel 23 uur wachten
Niet echt neequote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik had de klok al vooruit gezet... Maar dat helpt ook niet![]()
![]()
Wat een ongelooflijk geil plaatje is dit!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:13 schreef Red_85 het volgende:
Is dit het pad?
https://www.planetary.org/articles/artemis-ii-what-to-expect
[ afbeelding ]
Als ik het goed ziet gaat hij oostelijk over de Atlantische oceaan, dan zouden we hem bij helder weer kunnen zien vertrekken inderdaad.
Dat zou mega zijn. Holy shit.
Die is al een hele tijd te zienquote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:25 schreef Red_85 het volgende:
De livestreams
https://artemis2.live/live
Bekijk deze YouTube-video
Die 0:24 is dan bij ons op 2 april neem ik aan?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die 0:24 is dan bij ons op 2 april neem ik aan?
Ziet er niet naar uit...quote:
Ja. Vast welquote:Op woensdag 1 april 2026 19:43 schreef heywoodu het volgende:
Hopelijk komt NASA ook wel met een eigen stream? Ik trek dat geschreeuw en gedoe van Everyday Astronaut en soms NSF enzo erg slecht. Nou ja, wel geinig om achteraf even te kijken, maar voor het live moment wil ik gewoon genieten en niet iemand die er doorheen loopt te schreeuwen
Oh wacht die heb ik nietquote:Op woensdag 1 april 2026 19:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Vast welAl is het te hopen dat Trump er niet doorheen komt schreeuwen bij NASA
![]()
NSF heeft toch ook een non commentary stream? Of is dat alleen voor leden? Mss weet @:Puzzie dat?
Zijn Trump en nasa weer vrienden? Ik las vorige jaar een tweet over het belachelijke gebruik van niet Amerikaanse meetmethodes(metrisch) bij de Amerikaanse overheid, waarbij vooral nasa werd genoemd.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Vast welAl is het te hopen dat Trump er niet doorheen komt schreeuwen bij NASA
![]()
NSF heeft toch ook een non commentary stream? Of is dat alleen voor leden? Mss weet @:Puzzie dat?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 april 2026 19:43 schreef heywoodu het volgende:
Hopelijk komt NASA ook wel met een eigen stream? Ik trek dat geschreeuw en gedoe van Everyday Astronaut en soms NSF enzo erg slecht. Nou ja, wel geinig om achteraf even te kijken, maar voor het live moment wil ik gewoon genieten en niet iemand die er doorheen loopt te schreeuwen
Geen idee maar ik kan mij zo voorstellen dat hij dit big en greet vindquote:Op woensdag 1 april 2026 19:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zijn Trump en nasa weer vrienden? Ik las vorige jaar een tweet over het belachelijke gebruik van niet Amerikaanse meetmethodes(metrisch) bij de Amerikaanse overheid, waarbij vooral nasa werd genoemd.
Gepost door een onderdaan van Trump.
quote:Op woensdag 1 april 2026 20:39 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, helemaal gemist dat er gewoon een eigen topic voor deze is, wat natuurlijk volkomen logisch en terecht is
W&T / Artemis: Back to the moon #1
Dat zal echt max een paar minuten later zijn. Kijk tussen 0:24 en 0:30. Zie je dan niks, dan ga je ook niks meer zien.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:42 schreef StateOfMind het volgende:
Is er inmiddels al een tijdvak bekend, Nederlandse tijd, dat ie te zien is?
De lancering is om 0:24u onze tijd, we moeten richting zuiden kijken.
Maar ik neem aan dat ie niet meteen om 0:24u bij ons te zien is.
Het mag dan een historisch moment zijn![]()
, maar om nou op een doordeweekse dag tot 1 of 2 uur 's nachts of zo op een dijk te staan is ook weer zoiets.
Idd... Hou 10 tot 20 minuten het zuiden in de gaten na de lanceringquote:Op woensdag 1 april 2026 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal echt max een paar minuten later zijn. Kijk tussen 0:24 en 0:30. Zie je dan niks, dan ga je ook niks meer zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |