Ben je daar bang voor?quote:
Voor haar, ik ben niet suicidaalquote:Op zondag 7 december 2025 20:59 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Voor jou of haar?
Shit maatje wel hard, ik worstel soms ook. We gaan ons erdoorheen slaan...
Ja daar ben ik wel bang voor, dat is niet mijn verantwoording maar ik wil ook geen olie op het vuur gooienquote:Op zondag 7 december 2025 20:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Ben je daar bang voor?
Is dat jouw verantwoording?
Dus zij 'mag' wel naaktfoto's bij jou dumpen maar jij geen lingeriefoto's bij haar? Want dan verlaat ze de wereld?
Gelukkig, maar lijkt me beter afstand van haar te nemen als dat een mogelijke uitkomst is.quote:Op zondag 7 december 2025 20:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Voor haar, ik ben niet suicidaal
Wie gooit er telkens olie op het vuur? Hallo zeg .... met jerrycans tegelijk.quote:Op zondag 7 december 2025 21:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel bang voor, dat is niet mijn verantwoording maar ik wil ook geen olie op het vuur gooien
Klopt maar ik vergeef het mezelf niet als zij eruit stapt door een actie van mijquote:Op zondag 7 december 2025 21:01 schreef r_one het volgende:
[..]
Wie gooit er telkens olie op het vuur? Hallo zeg ....
Dat doe ik al maar ze is nogal volhardend om aandacht te zoekenquote:Op zondag 7 december 2025 21:01 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Gelukkig, maar lijkt me beter afstand van haar te nemen als dat een mogelijke uitkomst is.
quote:Op zondag 7 december 2025 21:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt maar ik vergeef het mezelf niet als zij eruit stapt door een actie van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op zondag 7 december 2025 21:04 schreef r_one het volgende:
[..]Vergeet niet dat ik al 2 suicides van vriendinnen heb meegemaakt, ligt nogal gevoeligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom ook "nogquote:Op zondag 7 december 2025 21:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik al 2 suicides van vriendinnen heb meegemaakt, ligt nogal gevoelig
Ze weet dat inderdaad en de kans is aanwezig dat ze dat gebruikt, ik vind het gevaarlijk om dit 100 procent te onderstrepen want ik weet niet wat ze denktquote:Op zondag 7 december 2025 21:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Daarom ook "nog".
En zij weet dat. En zij gebruikt dat.
Eigenlijk chanteert ze jou waar je bij staat![]()
Snap ik, kan zeer stressvol zijn. Uiteindelijk als je afstand neemt en je doet dat met goede intenties. Dan heb je niks verkeerds gedaan.quote:Op zondag 7 december 2025 21:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat doe ik al maar ze is nogal volhardend om aandacht te zoeken
Ach kom. Ik zeg het je (met alle respect) ronduit: doe niet zo naïef.quote:Op zondag 7 december 2025 21:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze weet dat inderdaad en de kans is aanwezig dat ze dat gebruikt, ik vind het gevaarlijk om dit 100 procent te onderstrepen want ik weet niet wat ze denkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat op je verjaardag ... sorry voor de timingr_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op zondag 7 december 2025 21:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Ach kom. Ik zeg het je (met alle respect) ronduit: doe niet zo naïef.
Zachte heelmeesters enzo ...Ja ze heeft acties die doordacht en order de gordel zijn, maar ze blijft wel een mens, mijn doel is dat ze me met rust laat en ik denk niet dat deze actie hier aan mee helpt als ik het alleen van mijn eigen kant bekijk en loslaat of K zichzelf wat aan gaat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij laat jou niet met rust. Zoveel is nu toch wel duidelijk?!quote:Op zondag 7 december 2025 21:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ze heeft acties die doordacht en order de gordel zijn, maar ze blijft wel een mens, mijn doel is dat ze me met rust laat en ik denk niet dat deze actie hier aan mee helpt als ik het alleen van mijn eigen kant bekijk en loslaat of K zichzelf wat aan gaat doen
Er ligt gewoon te weinig voor justitie om wat te doen tegen K denk ikquote:Op zondag 7 december 2025 21:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Zij laat jou niet met rust. Zoveel is nu toch wel duidelijk?!
Het is jouw doel ook niet om haar onmenselijk te behandelen of om haar aan te zetten tot onomkeerbare daden. Maar tot nu toe hebben alle -orthodoxe- middelen gefaald, ook een aangifte (hoe lang ligt die er nou te verstoffen? ruim een halfjaar?) heeft haar niet gedeerd.
Als je met minder orthodoxe middelen dat doel wel kunt bereiken .... als mens laat je haar in haar waarde, als stalker kon ze van mij haar portie nu krijgen.
Maar ja, dat ben ik.
Zelfs dat niet.quote:Op zondag 7 december 2025 21:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er ligt gewoon te weinig voor justitie om wat te doen tegen K denk ik
Voor het zedendelict zal ze hooguit een taakstrafje krijgen
Ik ben niet hard genoeg om minder orthodoxe methodes te gebruiken
Ik ben assertiever dan ik ooit geweest benquote:Op zondag 7 december 2025 21:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Zelfs dat niet.
Die aangifte gaat uit als een nachtkaars omdat zij gehaaid genoeg is om net buiten de strafrechtelijke kaders te blijven.
Ik kan jou niet veranderen (wil ik ook niet tot mijn taak nemen) maar het zou imo een mooie volgende stap zijn als je -onder begeleiding/therapie- inderdaad wat harder (lees: assertiever) zou worden.
Want op deze manier zit je tot aan je pensioen aan haar gebakken (en kun je met twee jaar een Hünkemöller filiaaltje openen).
Klopt. Maar nu de cursus "assertiviteit voor gevorderden", versie 2.0 zeg maar.quote:Op zondag 7 december 2025 21:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben assertiever dan ik ooit geweest ben
Zie het al voor me, leuk winkeltje downtown N, "K's Choice" op de gevel ....quote:En ik heb een middenstand diploma dus kan zo beginnen als het kan
Hahaha ja nu zie ik het ook voor mequote:Op zondag 7 december 2025 21:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Klopt. Maar nu de cursus "assertiviteit voor gevorderden", versie 2.0 zeg maar.
[..]
Zie het al voor me, leuk winkeltje downtown N, "K's Choice" op de gevel ....
Alleen jammer dat je maar één maat (gokje: 75D?) te verkopen hebtquote:Op zondag 7 december 2025 21:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hahaha ja nu zie ik het ook voor me
75D inderdaad, ja dat is wel eenzijdig voor de verkoopquote:Op zondag 7 december 2025 21:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je maar één maat (gokje: 75D?) te verkopen hebt
Gedragen zooi kan je goed op marktplaats verkopen. Ik heb hier nog best veel slipjes liggen van mijn ex.quote:Op zondag 7 december 2025 21:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
75D inderdaad, ja dat is wel eenzijdig voor de verkoop
Wel K's Choicequote:Op zondag 7 december 2025 21:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
75D inderdaad, ja dat is wel eenzijdig voor de verkoop
Niet zo vreemd, ze kunnen er niet zoveel mee. Worden wel een pakhuis.quote:Op maandag 8 december 2025 21:10 schreef Cupfighter het volgende:
De politie agent aan wie ik de lingerie en foto’s van Kim overhandigde deed best chagrijnig vond ik, hij zei tegen mij kom je hiervoor hier heen?
Ik zei ja dat is zo afgesproken
Toen zei hij als het aan mij ligt stoppen we hiermee
En toen liep hij met de spullen weg
Dus het is eigenlijk bijna nutteloos wat ik doe zo?quote:Op maandag 8 december 2025 22:25 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, ze kunnen er niet zoveel mee. Worden wel een pakhuis.
Ja.quote:Op maandag 8 december 2025 22:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk bijna nutteloos wat ik doe zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |