Het is nu in een uurtje of 3 opgelost, dus nog steeds niet echt misgegaanquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:59 schreef ACT-F het volgende:
Tja, hier waarschuwde ik een kleine 20 jaar geleden al voor. Kennelijk moet het eerst mis gaan voordat men wakker wordt.
Jij lijkt de politiechef wel, die is ook kort af.quote:Op dinsdag 18 november 2025 15:45 schreef Tengano het volgende:
Attentie attentie.
Dit is Tango Echo November Golf Alpha November Oscar
Ik heb de melding waargenomen.
Herhaling: ik heb de melding waargenomen.
Copy that copy that
over
Hoster?quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:36 schreef hole1988 het volgende:
Een hoster heeft een storing en half internet ligt plat.
Cloudfare zeggen...quote:
Hij zou het toch oplossen?quote:
En dan FOK! er niet bij plaatsen. BBC of CNN zeker weer?quote:
Zelfs op Tweakers werden we niet vernoemdquote:Op dinsdag 18 november 2025 16:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
En dan FOK! er niet bij plaatsen. BBC of CNN zeker weer?
Dit kan echt niet..quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs op Tweakers werden we niet vernoemd
Wel in de reacties.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs op Tweakers werden we niet vernoemd
Op zich wel een hele goede target. Maar waarschijnlijk gewoon iets anders.quote:
Geen FOK! is misse boelquote:Op dinsdag 18 november 2025 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nu in een uurtje of 3 opgelost, dus nog steeds niet echt misgegaan
Dit doen ze wel serieus netjes hoor.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Cloudflare heeft net als bij eerdere storingen een uitgebreide uitleg online gezet over de storing.
https://blog.cloudflare.com/nl-nl/18-november-2025-outage/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |