Met die prijzen van tegenwoordig wel hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is nooit genoeg plek voor snacks.
ik zat net in de buienalarm app te kijken maar dat zijn veel blauwe vlekken...quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hoorde ik vanmorgen toen ik net wakker werd.
Helaas wel.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Met die prijzen van tegenwoordig wel hoor.
Dit doe ik tegenwoordig ook. Vogeltjes kijken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, ik weet dat jij er niet gaat zitten want naaktslakken buiten enzo.... maar ik vind het wel mooi met de vogeltjes die snacken bij de buren en dan op de schutting komen zitten om hun snaveltjes schoon te maken...
is heerlijk. boekje er bij, bakje T.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dit doe ik tegenwoordig ook. Vogeltjes kijken.
Word oud.
Gratis sauna in de zomer.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:23 schreef Nizno het volgende:
een huisje met een glazen serre met van die schuifdeuren
dat zou ideaal zijn
ja dat heb ik nu ook al in de woonkamer, niet veel veranderingquote:
Nog erger dus.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat heb ik nu ook al in de woonkamer, niet veel verandering
hier niet... zal aan jou liggenquote:Op dinsdag 18 november 2025 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom begint het donkerder te worden?
gaat wel weer overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hier nietquote:
Oh, hebben ze dat volume naar beneden gedaan of ben jij een stuk dover geworden?quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
Oh nu kan ik de zelfscan bij de Kruidvat amper nog horen.
*biepquote:Op dinsdag 18 november 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
quote:Je hebt bij ons een NS Flex Dal Voordeel-abonnement. Vanaf 1 januari 2026 kost dit abonnement ¤ 6,35 (i.p.v. ¤ 5,95) per maand. Het nieuwe tarief wordt vanaf januari 2026 in rekening gebracht op je maandelijkse factuur.
Hij staat heel zacht tegenwoordigquote:Op dinsdag 18 november 2025 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, hebben ze dat volume naar beneden gedaan of ben jij een stuk dover geworden?
quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaat wel weer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |