We wachten op één verkeerde pass van Valente.quote:Op maandag 17 november 2025 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo is datWie is de volgende op lijst?
Valente? Die sik kan echt niet.quote:Op maandag 17 november 2025 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo is datWie is de volgende op lijst?
Tja het blijft de knvb hé..quote:Op maandag 17 november 2025 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb ik pas een mening over als ik weet wie de vervanger is.
Ja datquote:
En we gaan iedere user afzeiken die hem ooit durfde te hypenquote:Op maandag 17 november 2025 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Die schrijven we af. Zo doen we dat hier.
Klaar om te gaan toeteren zo?quote:Op maandag 17 november 2025 22:26 schreef TLC het volgende:
Het moet nu wel heeeel gek lopen wil Oranje het WK missen
Die geeft ie helaas vrijwel nooitquote:Op maandag 17 november 2025 22:23 schreef fetX het volgende:
[..]
We wachten op één verkeerde pass van Valente.
Geeft alleen nog maar meer aan wat voor een ontiegelijke kutpoule dit is.quote:
Dit is op het randje @Cocoquote:Op maandag 17 november 2025 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die geeft ie helaas vrijwel nooit
Coco is er toch niet om de winnaar bekend te makenquote:Op maandag 17 november 2025 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens hou het 4-0 dan heb ik de voorspelling goed
Dat je twee keer niet van Polen wint is wel erg matig.quote:Op maandag 17 november 2025 22:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geeft alleen nog maar meer aan wat voor een ontiegelijke kutpoule dit is.
Nederland heeft z'n plicht hier gedaan maar meer kun je er eigenlijk ook niet over zeggen.
Alleen al daarom moet je nu al Koeman ontslaan.quote:Op maandag 17 november 2025 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat je twee keer niet van Polen wint is wel erg matig.
We bakken er helemaal niks van, makker.quote:Op maandag 17 november 2025 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat je twee keer niet van Polen wint is wel erg matig.
Totaal onverwacht bij een gast die Luciano heetquote:
Spits en rechtsbuiten wel matig bezet. Verder een prima elftal, ja.quote:Op maandag 17 november 2025 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We bakken er helemaal niks van, makker.
Terwijl er best veel muziek zit in dit spelersmateriaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |