Frimpong kan toch rechtsbuitenquote:Op maandag 17 november 2025 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Spits en rechtsbuiten wel matig bezet. Verder een prima elftal, ja.
Ik Melba toast met Johma frisse tonijnsaladequote:Op maandag 17 november 2025 22:31 schreef leolinedance het volgende:
Eten jullie er ook iets lekkers bij? Ik heb toastjes met Philadelphia bieslook
quote:Op maandag 17 november 2025 22:31 schreef leolinedance het volgende:
Saus met een verdwaald sliertje tonijn genotquote:Op maandag 17 november 2025 22:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik Melba toast met Johma frisse tonijnsalade
Lekker manquote:Op maandag 17 november 2025 22:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik Melba toast met Johma frisse tonijnsalade
Rechtsbuiten zou je nog met Frimpong kunnen spelen, maar dan moet Dumfries eruit voor een RB die wel iets met een bal kan (Timber of Geert) en dat gaat Koeman echt nooit doen. Ik zie verder weinig andere opties.quote:Op maandag 17 november 2025 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Spits en rechtsbuiten wel matig bezet. Verder een prima elftal, ja.
Ik had nog wat studentenhaver, maar dat is nu op.quote:Op maandag 17 november 2025 22:31 schreef leolinedance het volgende:
Tijd om af te studerenquote:Op maandag 17 november 2025 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had nog wat studentenhaver, maar dat is nu op.
Dat is al 14 jaar geleden!quote:
Roelfs? Dit is die Turk joh.quote:Op maandag 17 november 2025 22:35 schreef kalinhos het volgende:
Roelfs zit echt in een andere wereld?!
“De tijden van playoffs zijn ver weg”
Oranje heeft alleen in 2003 playoffs gespeeld de laatste 30 jaar
Dat zeiden ze ook van Brobbeyquote:Op maandag 17 november 2025 22:35 schreef fetX het volgende:
Die doelpunten bij Emegha gaan wel komen.
Een karige 4-0.quote:Op maandag 17 november 2025 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
En @:Zipportal is al afgehaakt.
Sad.
Die ligt nog in bed te stinken @Zipportalquote:Op maandag 17 november 2025 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van Brobbey
Ik ook makker.quote:Op maandag 17 november 2025 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga vast klaar zitten voor de overwinning in de CocoToto.
Ben bang dat je voorin wel wat tekort komt om echt ver te komen.quote:Op maandag 17 november 2025 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rechtsbuiten zou je nog met Frimpong kunnen spelen, maar dan moet Dumfries eruit voor een RB die wel iets met een bal kan (Timber of Geert) en dat gaat Koeman echt nooit doen. Ik zie verder weinig andere opties.
Spits gewoon hopen dat Emegha het doorzet. Depay was niet heel slecht de afgelopen interlandperiodes, maar deze twee potjes zijn wel echt beschamend.
Ik heb geduld, zoals @Coco vraagt.quote:Op maandag 17 november 2025 22:38 schreef 3rr0r het volgende:
Coco is er niet dus iedereen met de juiste voorspelling met lege handen naar huis
Litouwen weinig luchtafweer.quote:Op maandag 17 november 2025 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Winnen tegen Litouwen.
Hoe durven ze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |