hier is alle communicatie ook dood met kpn, misschien heb ik halverwege volgende eeuw eens een glasaansluiting die werktquote:Op maandag 17 november 2025 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet gebeld door KPN, zou dat eindelijk voorbij zijn?
Dat je hier op je sterfbed nog net kunt posten "is gepost via m'n glasvezelnetwerk"quote:Op maandag 17 november 2025 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hier is alle communicatie ook dood met kpn, misschien heb ik halverwege volgende eeuw eens een glasaansluiting die werkt
Misschien is het dan wel een automatische postquote:Op maandag 17 november 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je hier op je sterfbed nog net kunt posten "is gepost via m'n glasvezelnetwerk"
jij hebt veel vertrouwen in FOK!quote:Op maandag 17 november 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je hier op je sterfbed nog net kunt posten "is gepost via m'n glasvezelnetwerk"
Ik ga er vanuit dat Ballie de gasten wel even uitgebreid gaat stalken screenenquote:Op maandag 17 november 2025 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Een man is hier veroordeeld voor het beschadigen van allerlei meubels in een airbnb met een "niet nader te noemen vloeistof"![]()
@:bitterbal misschien maar alles van cheap ass plastic kopen in je verhuur appartementen
Ik huur wel eens een bnb, dit komt erg dichtbij zoquote:Op maandag 17 november 2025 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Een man is hier veroordeeld voor het beschadigen van allerlei meubels in een airbnb met een "niet nader te noemen vloeistof"![]()
@:bitterbal misschien maar alles van cheap ass plastic kopen in je verhuur appartementen
Vragenlijst laten invullen:quote:Op maandag 17 november 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Ballie de gasten wel even uitgebreid gaat stalken screenen
Nee zou ik ook niet doen, als je er daarna zelf weer wil wonen.quote:Op maandag 17 november 2025 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toen ik in buitenland zat voor mijn werk heb ik er ook wel eens over gedacht om tijdelijk te verhuren. Maar uiteindelijk toch niet zoveel zin in andere mensen in mijn huis.
Het was hier maar tijdelijk. Uiteindelijk heeft een vriend van me er even aantal weken in overbrugd omdat zijn relatie uit was en kon ik in de weekenden ook gewoon in mijn eigen huis.quote:Op maandag 17 november 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee zou ik ook niet doen, als je er daarna zelf weer wil wonen.
Volgens mij zit de ziggo nog steeds in storing, mijn hollandsnieuwe is vrij zwakjes qua signaalquote:
Ik was een fantastische serie aan het kijken, Future Manquote:Op maandag 17 november 2025 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou bijna zeggen dat we allemaal voetbal aan het kijken is, maar dat is denk ik niet zo kijkend naar de mensen hier in de KSC
Correct.quote:Op maandag 17 november 2025 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou bijna zeggen dat we allemaal voetbal aan het kijken is, maar dat is denk ik niet zo kijkend naar de mensen hier in de KSC
Oh is er voetbal dan?quote:Op maandag 17 november 2025 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2025 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh is er voetbal dan?
Dat houden ze dan goed verborgen.
Gaan ze dan met ballen voetenquote:Op maandag 17 november 2025 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh is er voetbal dan?
Dat houden ze dan goed verborgen.
Feliquote:Op maandag 17 november 2025 22:06 schreef Donna het volgende:
Ik heb een jarige in huis. Maar die slaapt allang.
En de kerstboom staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |