Gezeik met de trein in de winter.quote:Op maandag 17 november 2025 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan moet het nog beginnen met guur weer.
Ik ben vandaag niet gebeld door KPN, zou dat eindelijk voorbij zijn?quote:Op maandag 17 november 2025 19:10 schreef gianni61 het volgende:
bij glaspoort denken ze ook dat ze grappig zijn.
Vanmiddag om 15:00 een mail: wij willen op dag x glasvezel bij je thuis komen aanleggen.
Belangrijk: bevestig of wijzig deze afspraak voor 18/11/2025.
*logt in op de site*
Geen tijdslots beschikbaar
hebben ze over nagedachtquote:Op maandag 17 november 2025 19:10 schreef gianni61 het volgende:
bij glaspoort denken ze ook dat ze grappig zijn.
Vanmiddag om 15:00 een mail: wij willen op dag x glasvezel bij je thuis komen aanleggen.
Belangrijk: bevestig of wijzig deze afspraak voor 18/11/2025.
*logt in op de site*
Geen tijdslots beschikbaar
niet heel lang dan tochquote:
het is een bedrijf dat moet zorgen voor communicatie... dus nee die denken niet lang naquote:
Alleen jammer dat dit het resultaat is.quote:
Oh ja. HHB nog terugkijken.quote:Op maandag 17 november 2025 19:18 schreef Ama het volgende:
Ik vergeet helemaal om Welcome to Derry te kijken.
alleen als je elk nummer van kpn weet te blokkerenquote:Op maandag 17 november 2025 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet gebeld door KPN, zou dat eindelijk voorbij zijn?
Is tegenwoordig toch standaard.quote:Op maandag 17 november 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
Oh ik heb die nieuwe Conjuring in de bios gezien maar als ik de trailer zie herinner ik mij er weinig van volgens mij. .
Volgens mij waren alle spannende stukjes ook al in de trailer te zien.
Ohja, WIDM nog terugkijkenquote:Op maandag 17 november 2025 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. HHB nog terugkijken.
gisteravond nog gedaan, wel wat stukjes doorgespoeld omdat ik ook nog een stukje schaatsen wilde kijkenquote:Op maandag 17 november 2025 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. HHB nog terugkijken.
Luisteren naar je lichaam heet dat. Dat moet eigenlijk altijd.quote:
trustequote:Op maandag 17 november 2025 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Luisteren naar je lichaam heet dat. Dat moet eigenlijk altijd.
Daarom ga ik nu ook slapen
Hier proberen ze ook al tijdje een afspraak te maken. Weet alleen niet waarvoor.quote:Op maandag 17 november 2025 19:47 schreef gianni61 het volgende:
jeetje, glasvezel faalhazen bellen zelf al op
eind goed, al goed of zo iets
Misschien vinden ze het heel gezellig bij jou.quote:Op maandag 17 november 2025 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier proberen ze ook al tijdje een afspraak te maken. Weet alleen niet waarvoor.
Ik heb al glasvezel liggen. Als ze gewoon even berichtje sturen wat ze willen komen doen dan kan ik vast wel vertellen of ik dat wel of niet wil.quote:Op maandag 17 november 2025 20:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het heel gezellig bij jou.
HEt hagelde hier vanmorgen en mijn vingerloze handschoenen zijn niet genoeg op de fiets.quote:Op maandag 17 november 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hoorde ik ook maar ik heb alleen voor zaterdag een sneeuwvlokje in de weer app staan.
quote:Op maandag 17 november 2025 20:57 schreef Ama het volgende:
En ja hoor ze is er weer.
[ link | afbeelding ]
Jackquote:Op maandag 17 november 2025 20:57 schreef Ama het volgende:
En ja hoor ze is er weer.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |