Gezien zn gemiddeldes heb ik er vrij weinig twijfel over dat dit gaat gebeurenquote:Op maandag 24 november 2025 14:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Sousa moet Andy Boulton stoppen.
Dat moet, dat is hij verplicht.
Boulton ook niet slecht natuurlijk.quote:Op maandag 24 november 2025 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gezien zn gemiddeldes heb ik er vrij weinig twijfel over dat dit gaat gebeuren
Ik vind dat tourcardhouders veel te veel kwalificatieplekken hebben, zeker hier nog. Maar gegeven dat er 128 plaatsen gevuld moeten worden, waar zou jij extra plekken aan geven? Opsplitsen van een qualifier voor NL en een 1 voor België wellicht, en misschien 1 of 2 amateur qualifiers a la UK Open.quote:Op maandag 24 november 2025 15:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kanik v Hunt voor een WK-ticket
@:Mani89 kopt een baksteen.
Simpeler: zoals je een Nordic/Baltic Tour hebt, kan dat toch door heel Europa?quote:Op maandag 24 november 2025 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind dat tourcardhouders veel te veel kwalificatieplekken hebben, zeker hier nog. Maar gegeven dat er 128 plaatsen gevuld moeten worden, waar zou jij extra plekken aan geven? Opsplitsen van een qualifier voor NL en een 1 voor België wellicht, en misschien 1 of 2 amateur qualifiers a la UK Open.
Ja ik ben sowieso wel voorstander van meer kaarten voor tours ipv eendagsqualifiers.quote:Op maandag 24 november 2025 15:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Simpeler: zoals je een Nordic/Baltic Tour hebt, kan dat toch door heel Europa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |