Ook benzo's zou je gewoon moeten kunnen bestellen. Een pilletje temazepam doet wonderen als je de dag erop moet werken en vreest geen slaap te gaan kunnen pakken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:53 schreef Discombobulate het volgende:
Wel eens een MDMA analoog besteld, altijd heel goed onderzoek naar gedaan en mijn ervaringen waren altijd dikke prima. Relatief bekend en ook onderzoek naar gedaan hier en daar, ook door de user community zelf.
Maar dan moet je er wel een beetje verstand van hebben, want als je benzo's of opioïden daar gaat bestellen dan ben je wel echt een mongool.
Bovendien zijn alle leuke dingen al verboden, dus dit probleem zat er gewoon een keer aan te komen, al helemaal door die verboden van de laatste tien jaar. 4-MMC verbieden? Oké, dan maken we 3-MMC. Dat verbieden? Prima, dan doen we 2-MMC of 3-CMC. Dat verboden? Oké, toen kwamen de pyrovalerones.
Eigen schuld dikke bult, de overheid werkt er zelf aan mee.
Mentaliteit kweken en een keertje werken op wat minder slaap is ook niet voor iedereen weggelegd natuurlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ook benzo's zou je gewoon moeten kunnen bestellen. Een pilletje temazepam doet wonderen als je de dag erop moet werken en vreest geen slaap te gaan kunnen pakken.
Leuk voor jouw mentaliteit, maar aan mensen die alleen maar aanwezig zijn hebben we niets.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Mentaliteit kweken en een keertje werken op wat minder slaap is ook niet voor iedereen weggelegd natuurlijk
Een mens kan prima functioneren op een dagje geen slaapquote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Leuk voor jouw mentaliteit, maar aan mensen die alleen maar aanwezig zijn hebben we niets.
Het probleem is natuurlijk dat veel mensen zichzelf niet in de hand kunnen houden. Geef je alles vrij, dan verschuift het probleem naar meer verslavingszorg. Al zou het wel beter zijn om een liberaler beleid te voeren tov dingen die niet verslavingsgevoelig zijn, en verder ook weinig gezondheidsschade en sociale overlast geven.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ook benzo's zou je gewoon moeten kunnen bestellen. Een pilletje temazepam doet wonderen als je de dag erop moet werken en vreest geen slaap te gaan kunnen pakken.
Vertel mij wat, heb dat vaak moeten doen. Echter kan het paranoia aanwakkeren en dat is niet handig als het leven een leugen is.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een mens kan prima functioneren op een dagje geen slaap
Gelukkig is dat niet het geval bij drugsquote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..] Echter kan het paranoia aanwakkeren en dat is niet handig als het leven een leugen is.
Nee, dat geeft je juist de intelligentie en het analytisch vermogen om dit leven te exposen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet het geval bij drugs
Ik heb nog twee voor eventuele sollicitatiegesprekken in de toekomst. Werkt dat wat? Ben altijd erg zenuwachtig, wat er heel vaak voor gezorgd heeft dat ik afgewezen ben. "Ja, maar dat kun je toch oefenen?! Gewoon vaker doen!" zeggen vrienden dan, maar bij mij werkt het gewoon niet. Was tien jaar geleden erg zenuwachtig en nu is het gewoon nog steeds precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voor een sollicitatiegesprek zou ik amfetamine nemen om kalm te blijven. De benzo is voor mij het slaapmiddel.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb nog twee voor eventuele sollicitatiegesprekken in de toekomst. Werkt dat wat? Ben altijd erg zenuwachtig, wat er heel vaak voor gezorgd heeft dat ik afgewezen ben. "Ja, maar dat kun je toch oefenen?! Gewoon vaker doen!" zeggen vrienden dan, maar bij mij werkt het gewoon niet. Was tien jaar geleden erg zenuwachtig en nu is het gewoon nog steeds precies hetzelfde.
Anyway, ik zou mbt benzo's niet voor zijn om dat te legaliseren. Wiet en MDMA of ketamine wel, maar dingen zoals cocaine of benzo's echt niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |