Ja snap dat hij door het dolle heen is. Jullie zijn al vaker samen daar geweest toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Moggûh
Ja, hij is door het dolle heen volgens zijn vriendin en kan niet wachten tot dinsdag (ik net zo overigens, daarom ben ik blij dat ik afleiding in de tuin heb)
Nee, hij is er nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap dat hij door het dolle heen is. Jullie zijn al vaker samen daar geweest toch?
O, dan kan hij ook niet gokken dus.quote:
Ook niet.. alleen dat hij wordt opgehaald en "ergens" heen gaatquote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan kan hij ook niet gokken dus.
Hij weet wel dat hij met jou mee gaat?
Spannend hoor, hoop dat het een paar mooie dagen worden UN geniet er van samen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook niet.. alleen dat hij wordt opgehaald en "ergens" heen gaat
Gaat ongetwijfeld goed komenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend hoor, hoop dat het een paar mooie dagen worden UN geniet er van samen.
Das vele malen beter dan mijn uitzicht! Waar ben jij??quote:
Rhodosquote:Op zondag 24 mei 2026 05:48 schreef Chandler het volgende:
[..]
Das vele malen beter dan mijn uitzicht! Waar ben jij??
Genieten zeg! Enjoy!quote:
Lekker genieten!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:07 schreef Karzai het volgende:
Kalimata, ik geniet nog even van mijn vakantie.
Reeds ontbeten en een ochtend zwemmeltje gedaan
[ afbeelding ]
Mooie foto wel!quote:Op donderdag 28 mei 2026 05:04 schreef Karzai het volgende:
Kalimera, slecht nachtje gehad er zijn hier opeens ontzettend veel muggen denk dat die ontpopt zijn na de onweersbui een paar dagen geleden.
Vanavond weer naar huis, nog een laatste zonsopgang vanaf mijn hotelbalkonnetje
[ afbeelding ]
Goede reis gewenst!quote:Op donderdag 28 mei 2026 05:04 schreef Karzai het volgende:
Kalimera, slecht nachtje gehad er zijn hier opeens ontzettend veel muggen denk dat die ontpopt zijn na de onweersbui een paar dagen geleden.
Vanavond weer naar huis, nog een laatste zonsopgang vanaf mijn hotelbalkonnetje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |