Gefeliciteerd dan maar op deze mooie zonnige ochtend! Hoe oud ben je geworden?quote:
Dank! Ik ben 18 geworden met 22 jaar ervaringquote:Op dinsdag 12 mei 2026 07:02 schreef Chandler het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar op deze mooie zonnige ochtend! Hoe oud ben je geworden?
Das een super prachtige leeftijd, bijna net zo mooi als het nummertje van mijn favo drankje (dat duurt alleen nog 3 jaar voor jou).quote:Op dinsdag 12 mei 2026 07:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dank! Ik ben 18 geworden met 22 jaar ervaring
Dan heb je een goede smaakquote:Op dinsdag 12 mei 2026 07:50 schreef Chandler het volgende:
[..]
Das een super prachtige leeftijd, bijna net zo mooi als het nummertje van mijn favo drankje (dat duurt alleen nog 3 jaar voor jou).
Maak er een prachtige dag van man!
Je bent mij weer lekker voor!quote:
Voor jou is dat dan weer een goed teken, goedemorgen!quote:Op woensdag 13 mei 2026 06:06 schreef Chandler het volgende:
[..]
Je bent mij weer lekker voor!
Goedemorgen!
Absoluut, een uurtje langer geslapen!!quote:Op woensdag 13 mei 2026 06:06 schreef _UserName_ het volgende:
Voor jou is dat dan weer een goed teken, goedemorgen!
Oef, dat is dan wel weer pittig! Sterkte en kop op! De zon schijnt iig al!!quote:Op woensdag 13 mei 2026 06:08 schreef _UserName_ het volgende:
Hier slechts 4.5 uur, was een latertje gister.. straks werken van 830 tot 1800, wordt dus vroeg bed in vanavond
Komt vast goed, als ik maar bezig benquote:Op woensdag 13 mei 2026 06:24 schreef Chandler het volgende:
[..]
Oef, dat is dan wel weer pittig! Sterkte en kop op! De zon schijnt iig al!!
Ja is het een vrije dag, ben je vroeger wakker dan normaalquote:Op donderdag 14 mei 2026 06:03 schreef Chandler het volgende:
Moggeuh Heren! Jullie zijn er vroeg bij!
Ik ook
Precies!quote:Op donderdag 14 mei 2026 06:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Ja is het een vrije dag, ben je vroeger wakker dan normaal
Je bent in elk geval op tijdquote:Op donderdag 14 mei 2026 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
Hier "gewoon" werken vandaag als koopzondag, van 12 tot 17u. Wel 150% betaald
Beter 8 uur te vroeg dan 1 minuut te laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |