Bij de vrouwen al het goud voor Nederland zou mij niet verbazen.quote:Op zondag 16 november 2025 10:57 schreef Slobeend het volgende:
Kok en Beune moeten het gaan doen in februari. En heel misschien De Boo op een uitzonderlijke dag.
Leerdam is op de weg terug.quote:Op zondag 16 november 2025 10:57 schreef Slobeend het volgende:
Kok en Beune moeten het gaan doen in februari. En heel misschien De Boo op een uitzonderlijke dag.
Bij de mannen ja, bij de vrouwen zit er achter Kok, Leerdam en Beune ook nog wel wat. Antwanet en Wijfje gingen best goed gisteren. Groenewoud is heel wisselvallig, maar mocht de baan in Milaan echt bagger zijn(waar we denk ik wel vanuit moeten gaan), is dat wel in het voordeel van Groenewoud tov Beune.quote:Op zondag 16 november 2025 11:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
Leerdam is op de weg terug.
Rest is wel puin ja. Mannen alleen wat kansen op sprint. Het stayeren is al even in verval. Zelfs op de 5k lijken de kansen klein op een medaille.
Bij Kjeld wel de vraag of die spelen haalt, heeft nou niet echt een heel goed track record op OKT's.quote:Op zondag 16 november 2025 12:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Bij de mannen moeten we het, zoals het nu lijkt, toch sowieso van een uitschieter gaan hebben buiten De Boo?
Sowieso voor goud, maar eigenlijk zelfs voor een medaille. Nuis zal er, zoals altijd, wel weer staan op de 1500m.
Dat is waarquote:Op zondag 16 november 2025 12:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij Kjeld wel de vraag of die spelen haalt, heeft nou niet echt een heel goed track record op OKT's.
Conijn, Leerdam en Groenewoud toch ook wel en dan heb je ook de TP en massastart nog.. bij de mannen normaal enkel de Boo ja, al kan je met een hele goede loting ook nog ver komen op bijvoorbeeld de 1000, zie Wennemars afgelopen WKquote:Op zondag 16 november 2025 10:57 schreef Slobeend het volgende:
Het lastigste voor de Nederlanders lijkt me dat het op een trage baan zal zijn. De meeste WBs en het OKT zijn op snelle banen.quote:Op zondag 16 november 2025 15:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Conijn, Leerdam en Groenewoud toch ook wel en dan heb je ook de TP en massastart nog.. bij de mannen normaal enkel de Boo ja, al kan je met een hele goede loting ook nog ver komen op bijvoorbeeld de 1000, zie Wennemars afgelopen WK
Moeten we vooral naar de 1000 en 1500 meter gaan kijken denk ik. Op een goede dag zie ik Prins en/of Wennemars daar wel een medaille halen.quote:Op zondag 16 november 2025 12:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Bij de mannen moeten we het, zoals het nu lijkt, toch sowieso van een uitschieter gaan hebben buiten De Boo?
Sowieso voor goud, maar eigenlijk zelfs voor een medaille. Nuis zal er, zoals altijd, wel weer staan op de 1500m.
Dat is niet in het voordeel inderdaad, al kunnen de meesten ook een tragere baan normaal wel aanquote:Op zondag 16 november 2025 16:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het lastigste voor de Nederlanders lijkt me dat het op een trage baan zal zijn. De meeste WBs en het OKT zijn op snelle banen.
Nog geen meter op gereden volgens mijquote:Op zondag 16 november 2025 18:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is niet in het voordeel inderdaad, al kunnen de meesten ook een tragere baan normaal wel aan
Is er al een indicatie hoe traag de baan is?
December eerste wedstrijd voor neo-profs ofzoquote:Op zondag 16 november 2025 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog geen meter op gereden volgens mij
De ploegenachtervolging valt toch wel mee? Het is geen teamsprint ofzo.quote:Op zondag 16 november 2025 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat ze met dat circusnummer beginnen.
Wel lekkerquote:Op zondag 16 november 2025 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik drink ChocomelŪ
Allemaal de schuld van die reclameborden.
Beste gridpositie verbeterd!quote:Op zondag 16 november 2025 20:34 schreef franklop het volgende:
Diniz promoveert weer naar de A groep met P2 en een PR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |