1quote:Op maandag 17 november 2025 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet jij ook hoeveel belgenmoppen er zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op maandag 17 november 2025 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1U weetzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Voor elke Belg een mopquote:Op maandag 17 november 2025 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet jij ook hoeveel belgenmoppen er zijn?
Nog uren te gaan toch?quote:
De werkdag is voorbij.quote:
20.45?quote:
Zou leuk zijn als ze zich nu al plaatsen jaquote:
Ben ook net terugquote:
En het nut daarvan zou zijn?quote:Op maandag 17 november 2025 19:53 schreef pullup het volgende:
Als je nu gaat vliegen haal je Egypte nog makkelijk vandaag
4 uurtjes, dat moet toch lukkenquote:Op maandag 17 november 2025 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En het nut daarvan zou zijn?
En je haalt Egypte niet meer vandaag
4,5. Dus je bent net na middernacht daar. En dan zit je ook nog met tijdsverschil.quote:
Oh nee 6 en een half uur zie ik nuquote:
4,5 uur als je direct vliegt zag ik net staan.quote:Op maandag 17 november 2025 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh nee 6 en een half uur zie ik nuValt tegen
Pullup, alleen waaromquote:
Gewoon omdat het kan, is wel leuker dan voetbal denk ikquote:
Vond 6.5 ook al lang maar dat is dus weer eens fake newsquote:Op maandag 17 november 2025 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
4,5 uur als je direct vliegt zag ik net staan.
Alles is leuker dan het nl elftal metquote:Op maandag 17 november 2025 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan, is wel leuker dan voetbal denk ik
Ik zit lekker Masterchef te kijkenquote:Op maandag 17 november 2025 20:03 schreef pullup het volgende:
Naja dan ga je maar wat anders doenIk vrees dat ikzelf nu ga voetbal kijken
We gaan dit met 3-0 winnenquote:Op maandag 17 november 2025 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles is leuker dan het nl elftal metkoemannetje
kijken.
Kan alleen maar hopen dat ze zwaar verliezen
Ik zeg, 1-26 voor Lit.quote:
Dat slibt natuurlijk dicht door de jaren en dan is het uitbaggeren idd wel eerlijkerquote:Op maandag 17 november 2025 20:10 schreef pullup het volgende:
Ze zijn aan het renoveren @:Chufi gaat ook wel een mooi evenement worden denk ik
https://www.at5.nl/artike(...)dan-is-het-eerlijker
Spaanse finale is vannachtquote:Op maandag 17 november 2025 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit lekker Masterchef te kijken
Ja ze zijn al een tijdje aan de gang ondertussen. Moet wel lachen dat dat 'botenhuis' een rijks monument is,quote:Op maandag 17 november 2025 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat slibt natuurlijk dicht door de jaren en dan is het uitbaggeren idd wel eerlijker
Waarom kijk je nog?quote:Op maandag 17 november 2025 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
Sow, de bondgenoten weer afgelopen en ik vraag me af waarom ik het nog kijk.![]()
Veel plezier voor de voetbal kijkers, ik ga ook ff rondscrollen tot ik iets gevonden heb wat ik leuk vind.
Geen idee. Ik hoor die naam steeds.quote:
Ohw en ik vermoed dan bij voetbal.quote:Op maandag 17 november 2025 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoor die naam steeds.
Getsiequote:Op maandag 17 november 2025 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet het zeker, er zit wat boven mijn plafond
https://www.ad.nl/video/p(...)-uit-plafond-1964830
Lakse bende is hetquote:Op maandag 17 november 2025 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar waarom staan we dan niet net als de Duitsers op 4-0
Daar heb je je 4-0quote:Op maandag 17 november 2025 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar waarom staan we dan niet net als de Duitsers op 4-0
Ik zie niks.quote:
Nee, ik zie het niet.quote:
Hier nog niet.quote:
Waarop dit keer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |