Zoveel garnalen heb ik vandaag opquote:
Das honger hebben dan nuquote:
Iets met deeg zie ik.quote:Op zondag 16 november 2025 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
Domni en ik gaan zo piirakka maken, een Fins gerechtje. Ben benieuwd
quote:
Jepquote:
Smakelijkquote:Op zondag 16 november 2025 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
Dat wordt een braai zegquote:Op zondag 16 november 2025 17:27 schreef maily het volgende:
@:Superbadeendje
[ afbeelding ]
Als huwelijksgrap een huis vol kippen geiten en zelfs hangbuikzwijnen, dierenambulance is er klaar mee badeendjes
quote:
Dank uquote:
Fotooo'squote:Op zondag 16 november 2025 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Dank u![]()
Het is op zich niet zo moeilijk, alleen dat deeg moet goed worden zodat we het kunnen vouwen
Succes en eet smakelijk alvast.quote:Op zondag 16 november 2025 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ken hem maar ik voel er niet veel voor om er voor te betalen.quote:Op zondag 16 november 2025 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
SBE, hier, kan je met jezelf spelen
https://store.steampowere(...)stic_Duck_Simulator/
Die 1,39 zal het hem ook doen jaquote:Op zondag 16 november 2025 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken hem maar ik voel er niet veel voor om er voor te betalen.
quote:Op zondag 16 november 2025 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken hem maar ik voel er niet veel voor om er voor te betalen.
Mijn parkiet beheert mijn portemonneequote:Op zondag 16 november 2025 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 1,39 zal het hem ook doen ja
Net als zoveel anders jaquote:Op zondag 16 november 2025 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet beheert mijn portemonnee
Eigenlijk beheert ze alles in mijn leven.quote:
quote:
Goed gelukt maar smaken ze ook lekker?quote:Op zondag 16 november 2025 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We moeten nog een beetje oefenen met het deeg vouwen, maar ze zijn goed gelukt
Ja, ze waren lekkerquote:Op zondag 16 november 2025 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed gelukt maar smaken ze ook lekker?
+Squote:Op zondag 16 november 2025 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eigenlijk beheert ze alles in mijn leven.
Ohw, in Limburg. Dan heb ik er hier geen last van.quote:Op maandag 17 november 2025 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, sneeuw
https://www.nu.nl/weerber(...)mburgse-heuvels.html
Hoiquote:
Ik hier ook nog niet, net ver genoeg wegquote:Op maandag 17 november 2025 18:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, in Limburg. Dan heb ik er hier geen last van.
Gelukkig maar dan, of niet?quote:Op maandag 17 november 2025 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik hier ook nog niet, net ver genoeg weg
T is hier koud genoeg en ik was nat genoeg vanmiddag,quote:Op maandag 17 november 2025 18:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan, of niet?
Sneeuw vind ik op zich wel leuk maar dan moet het gewoon een heel dik pak sneeuw zijn.
En dat zie ik niet snel meer gebeuren.
Hier viel het nog mee met de kou, vandaag overdag dan tenminste, regen ook niet veel gezien.quote:Op maandag 17 november 2025 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is hier koud genoeg en ik was nat genoeg vanmiddag,
dus mag wel weg blijven.
Ga van de week wel even in de Ardennen kijken als het daar wel blijft liggen.
En wie weet, als het snel genoeg gaat kan dat dikke pak sneeuw weer wel.
Was het dan veel anders dan toen je er was want dat zou natuurlijk kunnen.quote:Op maandag 17 november 2025 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
619![]()
Zelfs plekken waar ik zelf geweest ben herken ik niet
In Nederland? Dan zeg ik hihi kutquote:Op maandag 17 november 2025 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, vraag.
De plaatsnaam 'Kuttingen'. Kan die ja of nee?
Het is een buurtschap hier in het zuiden.
Nee, niet echt.quote:Op maandag 17 november 2025 18:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was het dan veel anders dan toen je er was want dat zou natuurlijk kunnen.
Was je dronken?quote:
Gewetensvraagquote:
Iets verder naar het westen ligt Kuttekoven. Daar moet je echt niks achter zoeken.quote:Op maandag 17 november 2025 18:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In Nederland? Dan zeg ik hihi kutEn nee. Maar zal dan wel weer een verwijzing zijn naar iets van vroeger of zo en dan moet je niet zo denken. Alleen heb ik dat niet, ik zie alleen KUTtingen
Niet echt hoor, gewoon een simpele ja of nee vraag.quote:
quote:Op maandag 17 november 2025 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iets verder naar het westen ligt Kuttekoven. Daar moet je echt niks achter zoeken.
[ afbeelding ]
What’s in a name?quote:
Kuttekoven ligt over de grens. In België hebben ze er minder moeite mee.quote:Op maandag 17 november 2025 18:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou dat echt laten veranderen nu dat tegenwoordig kan.
Ah ja, die hebben wel meer rare dingen of benamingen.quote:Op maandag 17 november 2025 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kuttekoven ligt over de grens. In België hebben ze er minder moeite mee.
Zo zullen zij vast niet over ons denkenquote:Op maandag 17 november 2025 18:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah ja, die hebben wel meer rare dingen of benamingen.
Uhuh. Die vinden ons vooral grof en direct.quote:Op maandag 17 november 2025 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo zullen zij vast niet over ons denken
Weet jij hoe de Belgen een champagnefabriek openen?quote:Op maandag 17 november 2025 19:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhuh. Die vinden ons vooral grof en direct.
Nee, vertel.quote:Op maandag 17 november 2025 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet jij hoe de Belgen een champagnefabriek openen?
Dan gooien ze een schip er tegenaanquote:
quote:Op maandag 17 november 2025 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan gooien ze een schip er tegenaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |