Ik heb net gekeken in de spiegel maar er staat geen, ik herhaal, geen 'made in china' stempel op mijn reet.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dat 'made in china' stempel op je reet dan?
quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken in de spiegel maar er staat geen, ik herhaal, geen 'made in china' stempel op mijn reet.
quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dat 'made in china' stempel op je reet dan?
Op zaterdag 15 november 2025 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Je kiest ook wel een uithoek uit.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tja, ik weer eens naar mensen die een stuk grond en hun leven willen ontwikkelen in Deze keer in Tasmanië,Kijk graag dat soort
Weer eens wat anders als Portugal, kon ik well gebruikenquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kiest ook wel een uithoek uit.
Zeker anders ja,quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weer eens wat anders als Portugal, kon ik well gebruiken
quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker anders ja,
al zullen de problemen nog wel eens overeen kunnen komen.
Geweldig,quote:Op zondag 16 november 2025 10:25 schreef ChocoFan het volgende:
When you have the chick, i want you to call it steven.
Bekijk deze YouTube-video
Toch een beetje vogels hier maar dan uiteraard anders dan dat onze Pullup het zou doen.
Mogge
Helemaal goed.quote:Op zondag 16 november 2025 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geweldig,ik pik hem even voor elders
Het zal je maar gebeuren zo vogel in je nek te wippenquote:
Ja en het is ook nog een joekel en een bijna uitgestorven vogel. Blijft een geweldig stukje, ook het commentaar van Steven erbij.quote:Op zondag 16 november 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren zo vogel in je nek te wippen
En ook helemaal niet schuw.quote:Op zondag 16 november 2025 10:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en het is ook nog een joekel en een bijna uitgestorven vogel. Blijft een geweldig stukje, ook het commentaar van Steven erbij.
Nope, hij zag de cameraman en dacht, jou heb ik.quote:
HIj had er zin in zo te zienquote:Op zondag 16 november 2025 10:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, hij zag de cameraman en dacht, jou heb ik.
Dat was ook 1 van de mooie dingen aan het filmpje, de mensen heel rustig praten en filmen en wat zal de grote vogel gaan doen, die ging recht op zijn doel af en ging ervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |