abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219282883
(De quote knop werkt niet meer bij mij?)

quote:
Ik vind boodschappen doen in het buitenland ook altijd heel leuk! Al die andere producten! Maarja, ik kan ook gewoon googlen 😅
Ik vermaak me er ook altijd prima. Maar inderdaad, je klikt op de plaats waar je bent en dan DM/Rossmann/Kaufland whatever. En dan zie je de dichtstbijzijnde, klik je er op en zie je de openingstijden of je zoomt in om te zien wat er nog meer in de buurt is.
Lijkt me geen hogere wiskunde.
pi_219282888
En M die met die lamp speelt. Niemand heeft haar vertelt dat de gloeilamp van glas is? Stuk kan gaan? Flinke verwondingen kan geven? Er stroom staat op die lamp?

Maarja, dan had ze wel weer een tijd klasgposts kunnen maken.

En ze zoekt een pet voor volwassenen met kleppen in vrolijke kleurtjes. Voor al die keren dat ze buiten gaat wandelen in de winter met hun kind?
pi_219282998
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 05:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
(De quote knop werkt niet meer bij mij?)
[..]
Ik vermaak me er ook altijd prima. Maar inderdaad, je klikt op de plaats waar je bent en dan DM/Rossmann/Kaufland whatever. En dan zie je de dichtstbijzijnde, klik je er op en zie je de openingstijden of je zoomt in om te zien wat er nog meer in de buurt is.
Lijkt me geen hogere wiskunde.
Maar je vergeet dat de fluflu geen Google hebben. Die uitvinding is in flufluland nog niet ontdekt🤪.
Je moet er ook niet aandenken dat ze die uitvinding ontdekken, dan kunnen ze niets meer aan hun trouwe volgers vragen en kunnen ze ook niet gaan blokkeren bij antwoorden die niet in hun straatje passen 😱
pi_219283001
Nog niet eens 7 uur en ik ben alweer volledig verwonderd over hvk... eerst klagen over slechte nacht... tja.. neem er nog 1 zou ik zeggen.. wie weet helpt het 🤷
Maar kleding ligt klaar voor iedereen! Ze is goed voorbereid 👌 tweeling moet wel bovenaan de trap wachten zodat mams van onderaf kan filmen hoe 1 van de 2 langzaam in een te kort slaapjurkje van de trap af komt 👌 altijd goed voor de ochtend views van de engerds
En om het af te toppen geen je je 4 jarige voor 7 uur al een fluitje.. en ipv zeggen "joh geef hier denk aan de buren!" Ga je staan filmen want... uhm ja... Waarom?
Zo blij dat ik daar niet naast woon
pi_219283029
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nog niet eens 7 uur en ik ben alweer volledig verwonderd over hvk... eerst klagen over slechte nacht... tja.. neem er nog 1 zou ik zeggen.. wie weet helpt het 🤷
Maar kleding ligt klaar voor iedereen! Ze is goed voorbereid 👌 tweeling moet wel bovenaan de trap wachten zodat mams van onderaf kan filmen hoe 1 van de 2 langzaam in een te kort slaapjurkje van de trap af komt 👌 altijd goed voor de ochtend views van de engerds
En om het af te toppen geen je je 4 jarige voor 7 uur al een fluitje.. en ipv zeggen "joh geef hier denk aan de buren!" Ga je staan filmen want... uhm ja... Waarom?
Precies dat. Zij is toch erg simpel of dom en negatief mens.
pi_219283109
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Medelijden met die buren daar
pi_219283117
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:18 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Precies dat. Zij is toch erg simpel of dom en negatief mens.
Ik vind het nogal tokkie om zoveel herrie te maken.
pi_219283167
‘De buurvrouw is toch altijd al vroeg wakker’ is haar antwoord..

Goh, wordt die uit zichzelf wakker of wordt ze wakker gemáákt?
pi_219283190
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘De buurvrouw is toch altijd al vroeg wakker’ is haar antwoord..

Goh, wordt die uit zichzelf wakker of wordt ze wakker gemáákt?
Ik ben ook altijd vroeg wakker.. maar denk toch dat ik na een tijdje lichtelijk agressief word van fluitjes en schreeuwen iedere ochtend
pi_219283201
En als ze schrijft het feest begon om om 1 uur denk ik dat Jayda naar beneden ging. Er was vorig jaar voor haar rond deze tijd ook zoveel spanning ivm sinterklaas etc als het me goed herinner
pi_219283204
Ja, ik ben ook vroeg wakker. Maar geniet dan van de rust, niet van het gegil en geschreeuw van ongeleide projectielen naast me. Lang leve mijn bejaarde buurvrouw!
pi_219283210
Dat briefje dat bij Bob in zn schoen zit... Maar hij geeft niets om snoep en kan prima zelf doseren🙃
pi_219283246
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 08:02 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat briefje dat bij Bob in zn schoen zit... Maar hij geeft niets om snoep en kan prima zelf doseren🙃
Dit was echt 100% mijn gedachte 🤣
pi_219283275
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:59 schreef Lalaland79 het volgende:
En als ze schrijft het feest begon om om 1 uur denk ik dat Jayda naar beneden ging. Er was vorig jaar voor haar rond deze tijd ook zoveel spanning ivm sinterklaas etc als het me goed herinner
Kind heeft het hele jaar door spanning.. volgens moeders door school (als je kind zoveel last heeft ga je toch op zoek naar iets passends? En zeker dat ik uit ervaring spreek! Mijn kinderen zitten/zaten niet voor niets 12km verderop op school terwijl er binnen een straal van 2km 2 scholen zitten)
Maar vermoed dat het komt door chaos en het missen van structuur en veiligheid thuis
pi_219283436
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 08:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ja, ik ben ook vroeg wakker. Maar geniet dan van de rust, niet van het gegil en geschreeuw van ongeleide projectielen naast me. Lang leve mijn bejaarde buurvrouw!
Ik heb een bejaarde buurman, was ook een fijne ontdekking! Dacht ik, want ik trof er een met 3 honden. Helaas 😂 Maar bij HVK is het inderdaad weer flink om te janken vandaag! Ze lijkt echt te denken dat kinderen zichzelf wel opvoeden… en eens over het te korte jurkje!
  maandag 17 november 2025 @ 08:40:53 #291
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_219283443
AM heeft mij geblokkeerd op insta, soms kijk ik nog anoniem, maar ik irriteerde mij zo enorm aan al die belerige teksten in de aanloop naar het boek. Dus ben gestopt en vind het wel lekker rustig.
Blijkbaar volg ik Maarten nog wel op insta, dus gister allemaal stories over zijn barbecue avonturen. Best wel grappig om te zien. Hij filmde ook een paar keer kort het gezin. En wat een verschil als hij filmt versus zij. Hij laat zien dat er best wel rust is in het gezin. Waar iedereen dus in een clown modus schiet bij AM, bij haar blijft iedereen lekker rustig spelen, bezig met de naaimachine, borrel drinken.
En ik vond zelf dat AM er echt wel slecht uitziet. Erg vermoeid. Misschien moet ze nu echt eens een stapje terug doen. En niet maar 1 dag per week niet filmen, maar 2 dagen per week niet. Of gewoonweg uberhaupt helemaal lekker stoppen (wat denk ik echt een zegen zou zijn voor het hele gezin).
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_219283467
quote:
Maar echt 🙄.

Nu heb ik sowieso wel een mening over mensen die Sinterklaas opvoedkundige briefjes/berichtjes laten schrijven 🙈
pi_219283471
quote:
Dit was ook mijn gedachte, judith spreekt zichzelf weer eens tegen
pi_219283494
Jet die de hoek om fietst, die fiets is echt gewoon belachelijk klein! AM verdient zoveel per maand, maar een fiets kan er niet af
pi_219283496
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 08:40 schreef J-net het volgende:
AM heeft mij geblokkeerd op insta, soms kijk ik nog anoniem, maar ik irriteerde mij zo enorm aan al die belerige teksten in de aanloop naar het boek. Dus ben gestopt en vind het wel lekker rustig.
Blijkbaar volg ik Maarten nog wel op insta, dus gister allemaal stories over zijn barbecue avonturen. Best wel grappig om te zien. Hij filmde ook een paar keer kort het gezin. En wat een verschil als hij filmt versus zij. Hij laat zien dat er best wel rust is in het gezin. Waar iedereen dus in een clown modus schiet bij AM, bij haar blijft iedereen lekker rustig spelen, bezig met de naaimachine, borrel drinken.
En ik vond zelf dat AM er echt wel slecht uitziet. Erg vermoeid. Misschien moet ze nu echt eens een stapje terug doen. En niet maar 1 dag per week niet filmen, maar 2 dagen per week niet. Of gewoonweg uberhaupt helemaal lekker stoppen (wat denk ik echt een zegen zou zijn voor het hele gezin).
Ze filmt gewoon 7dagen, alleen op zondag moet je er voor betalen.
Geen idee hoeveel stories ze dan op insta knalt.
Ik vind AM er ook slecht uitzien, erg grauw.
pi_219283527
quote:
O echt hè, dat absurde filmen van haar, het geschreeuw en dat fluitje?? Sorry hoe dom ben je dan?
En deze maandagochtend is weer drama want Jayda is tegendraads, ja gek hè, je moet het probleem onder ogen zien en kijken waar je het meisje mee kunt helpen.
Maar nee, vooral voor moeder is het allemaal zwaar en moeilijk.
Maar de jumbo is in ieder geval geopend
pi_219283565
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 08:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar echt 🙄.

Nu heb ik sowieso wel een mening over mensen die Sinterklaas opvoedkundige briefjes/berichtjes laten schrijven 🙈
Dit! Opvoeden lukt zelf niet dus laten we het sinterklaas oplossen 🤔 net zo bijzonder als "van mama mag het niet maar van sinterklaas wel" 🤷
Over het algemeen zit ik wel op 1 lijn met sinterklaas (soms niet helemaal met de sint die bij familie komt... maar goed na sinterklaas gelden mijn regels weer)
pi_219283569
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 07:39 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik vind het nogal tokkie om zoveel herrie te maken.
Absoluut. Gaat daar dag en nacht door.
pi_219283574
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 08:45 schreef Henrike het volgende:

[..]
O echt hè, dat absurde filmen van haar, het geschreeuw en dat fluitje?? Sorry hoe dom ben je dan?
En deze maandagochtend is weer drama want Jayda is tegendraads, ja gek hè, je moet het probleem onder ogen zien en kijken waar je het meisje mee kunt helpen.
Maar nee, vooral voor moeder is het allemaal zwaar en moeilijk.
Maar de jumbo is in ieder geval geopend
Kan ze gratis fruit geven en dooorrr naar de bieb.
pi_219283583
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 08:42 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dit was ook mijn gedachte, judith spreekt zichzelf weer eens tegen
Echt kinderachtig. Het is een kind en ze had ook gisteren kunnen zeggen, Bob laat je wat over voor ons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')