dan heb je nog een paar er bijquote:Op zondag 30 november 2025 19:29 schreef Cod_player het volgende:
Dankjewel
Ik heb nu 4 stuks, nog 4 hangers te gaanhelaas nog niet stitch
Ik heb nu 9 kaarten, dus in principe genoeg! Ik ga morgen kijken of ik ook allemaal verschillende kan regelen.quote:
vinden ze vast geen drama om eventueel weer te verdelen als er over blijftquote:Op dinsdag 2 december 2025 12:22 schreef llluminaughty het volgende:
Oeps net iedereen in de beginpost 6 boekjes gestuurd.
ik heb je in de OP gezetquote:Op woensdag 3 december 2025 14:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb een simba dubbel, de dubbele elsa en we simba heeft mn zoon aan zijn vriendinnetje gegeven![]()
Missen nu nog stitch, remy en donald duck.
Heb nog 1 kaart over dus mocht iemand nog kaartjes/zegels hebben hou ik me aanbevolen.
Ik heb je 5 kaarten gegevenquote:Op woensdag 3 december 2025 14:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb een simba dubbel, de dubbele elsa en we simba heeft mn zoon aan zijn vriendinnetje gegeven![]()
Missen nu nog stitch, remy en donald duck.
Heb nog 1 kaart over dus mocht iemand nog kaartjes/zegels hebben hou ik me aanbevolen.
donequote:Op woensdag 3 december 2025 21:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oke lieverds ik heb nu in totaal 21 kaarten, als im daar niks compleet mee krijg geef ik het op.
@:nizno ik mag er uit.
quote:Op woensdag 3 december 2025 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hen 14 spaarkaarten en wil 0 kransjes. Heeft er iemand nog wat nodig?
Zo ja, hoe werkt het precies, dat weggeven van gespaarde zegels?
er staan nog 3 personen in de OP, waarvan LadyS waarschijnlijk genoeg heeft.quote:Op zondag 16 november 2025 11:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de op staan de linkjes van de ontvangers.
Als je op het apparaat waar de AH op staat op de link klikt kom je in de app waarin je kan aangeven hoeveel te weg wilt geven aan die persoon.
Ok, hoe werkt dat? Gewoon klikken op de naam?quote:Op woensdag 3 december 2025 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
er staan nog 3 personen in de OP, waarvan LadyS waarschijnlijk genoeg heeft.
en mogelijk CodPlayer ook.
[..]quote:Op woensdag 3 december 2025 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, hoe werkt dat? Gewoon klikken op de naam?
Iemand nog zegels nodig?
@:LadyS
@:Cod_player
@:PieterDeRijcke
quote:in de op staan de linkjes van de ontvangers.
Als je op het apparaat waar de AH op staat op de link klikt kom je in de app waarin je kan aangeven hoeveel te weg wilt geven aan die persoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |