Gelukt dit keer! Wij scoorden vanmiddag een Stitchquote:Op maandag 24 november 2025 19:59 schreef Aure het volgende:
Als je de zakjes tegen het licht houdt dan kan je het in het witte gedeelte wel aardig zien! En anders heel goed voelen haha.
Je hebt 6 zegelsquote:Op woensdag 26 november 2025 10:47 schreef Fvandercraats het volgende:
Als iemand zegels over heeft hou ik me ook erg aanbevolen. De kleine is helemaal weg van Disney![]()
Ik zou wel van beide 1 willen maar heb niets te ruilen dus wil best betalen.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb 2x simba en 2x mickey over.
Wie wil die hebben?
Ik heb een Simba en Mickey over. Die kan ik je opsturen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:35 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Wie wil mij helpen met sparen voor mijn opa? Ik wil ze cadeau doet met Sinterklaas aan hem, zodat de boom leuk wordt voor zijn kleinkinderen. ❤️
Ik heb er nog 0. Dus AH zegels zouden prima zijn. Hele figuren hoef ik niet perse. Maar wel bedankt, natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2025 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb een Simba en Mickey over. Die kan ik je opsturen.
Maar als je nog niks hebt dan is het toch juist tof als je direct 2 figuurtjes hebt?quote:Op zondag 30 november 2025 14:05 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ik heb er nog 0. Dus AH zegels zouden prima zijn. Hele figuren hoef ik niet perse. Maar wel bedankt, natuurlijk.
(Zit ik hier dan wel goed?)
Via jouw linkjes lukt het me niet maar mocht je 2 kaartjes over hebben dan graagquote:Op zondag 30 november 2025 15:28 schreef Resistor het volgende:
Ik deel het maar even per 3 zegels (volle kaart), neem wat je nodig hebt, niet wat je wil
5 zegels gegeven. Ik drukte perongeluk al op een link van de voorgangerquote:Op zondag 30 november 2025 16:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Via jouw linkjes lukt het me niet maar mocht je 2 kaartjes over hebben dan graag
ik heb de andere 4 linkjes gepakt en de kaarten aan @gewoonmezelf87 gegeven.quote:Op zondag 30 november 2025 16:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
5 zegels gegeven. Ik drukte perongeluk al op een link van de voorgangerdus met dank aan @:resistor
Nee, ik klikte op ontvangen, terwijl ik ze zelf niet had gehoeven, dus die heb ik weer aan haar gegegeven. Denk dat @gewoonmezelf87 nu wel genoeg heeftquote:Op zondag 30 november 2025 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de andere 4 linkjes gepakt en de kaarten aan @:gewoonmezelf87 gegeven.
Ik neem aan dat je voorzien bent nu of wil je nog in de OP?
ja ik vroeg het ook aan gewoonmezelf terwijl ik jou had gequotequote:Op zondag 30 november 2025 16:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee, ik klikte op ontvangen, terwijl ik ze zelf niet had gehoeven, dus die heb ik weer aan haar gegegeven. Denk dat @:gewoonmezelf87 nu wel genoeg heeft
Top zeg!quote:Op zondag 30 november 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
@:Cod_player en @:Jentin ook beiden 2 spaarkaarten ``
kijk eerst maar of je de goeien uit de bak krijgtquote:Op zondag 30 november 2025 17:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb nu 5 kaarten en ga een heel blij kind krijgen!
Mocht het nu ergens mis gegaan zijn wil ik ook wel weer zegels terug geven hoor, eerlijk delen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |