Ik vond wel ditquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:55 schreef Dave het volgende:
Wat een saaie bedoening op deze manier, is dit een plan B of zo vanwege het weer?
Die VVV promo filmpjes ook nogal overbodig.
Sinterklaas tv premium nemen. @3rr0rquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Stel je even voor hoe de intocht er uit zou zijn zonder publieke omroep. Alles commercieel, overal sponsoren en elke 5 minuten een reclame-onderbreking.
Ja denk dat dit plan B is vanwege het weer.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:01 schreef Writersright het volgende:
Raar ook met zo'n klein podium en dan steeds een klein groepje mensen wat er langsloopt. Zou wellicht ook iets te maken met het weer. Dat podium hebben ze iig weerbestendig gemaakt.
Volwassen mannen die de intocht met inhouden adem volgen?quote:
Zodat hij ook naar jouw stad kan komen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:12 schreef Starhopper het volgende:
MAar waarom gaat sinterklaas weer weg dan?
Ik vind het sowieso jammer dat het zo een verwijfde bende is geworden qua presentatie zoals ik vorig jaar al aangaf. Vrouwen zijn toch altijd een soort schooljuf bij kinderen vind ik, gewoon zo een kerel erbij die een beetje rebels doet of onhandig is maakt het een stuk minder keurig en braaf. Dit alles uiteraard ook ter nagedachtenis van Aart Staartjes, die nog meer dan Diewertje bepalend is geweest voor de vormgeving, niet alleen voor Sinterklaas maar voor veel meer, maar allang vergeten lijkt en nooit onderscheiden is.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:46 schreef Writersright het volgende:
Ik heb het idee dat er weinig vaart in zit dit jaar, ondanks de verhaallijn. Vorig (?) jaar met het wielrennen was een stuk dynamischer.
Jeroen mist ook een beetje. Nu is het steeds switchen van studio naaar de nieuwe presentatrice.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |