Spannend!!!! Misschien komt hij met andere stoomboot dan?quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
Bij het sinterklaasjournaal zijn ze nog niet zo zeker of die wel komt
Dat denkenquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Niet weten dat Sinterklaas soberso FAKE is
Echt!?!?!?!quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat is een acteur. Jouw onderzoek deugt niet.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat denkenIk doe mijn eigen onderzoek en zie hem ieder jaar weer bij de intocht.
Haha ja vast. Een spook legt die cadeaus in mijn schoen zekerquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Inderdaad. Mensen die de mainstream media volgen en niet zelf denken en geloven dat Sinterklaas nep isquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat denkenIk doe mijn eigen onderzoek en zie hem ieder jaar weer bij de intocht.
Onzin. Kwam zelfs bij ons op school langs vroeger. Ik trap er niet in.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat is een acteur. Jouw onderzoek deugt niet.
Amerigo is in 2019 met pensioen gegaanquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Sinterklaas moest naar de dermatoloog op Texel, hij heeft schimmel tussen z'n benen.
Amerigo forever!!!quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Amerigo is in 2019 met pensioen gegaanzijn paard is nu Ozosnel.
En waar beweer ik iets anders?quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Amerigo is in 2019 met pensioen gegaanzijn paard is nu Ozosnel.
Dat arme paard werkt al tientallen jaren non-stop. Goed dat de arbeidsinspectie daar korte metten mee heeft gemaakt.quote:
Alleen op 5 december, dat dier had een luizenleven.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat arme paard werkt al tientallen jaren non-stop. Goed dat de arbeidsinspectie daar korte metten mee heeft gemaakt.
De bron staat gewoon in de OPquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:54 schreef Jippie het volgende:
Geen bron, niet nieuwswaardig - > VER
Fijne Sinterklaas!
Een serieuze bron voor de scheepvaart, maar het is geen echte nieuwsbron lievie. Maar Sinterklaas is inmiddels op Texel, dus van mij mag je je schoen zetten vanavondquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De bron staat gewoon in de OPscreenshot van marinetraffic
quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een serieuze bron voor de scheepvaart, maar het is geen echte nieuwsbron lievie. Maar Sinterklaas is inmiddels op Texel, dus van mij mag je je schoen zetten vanavond
Moet Sinterklaas dat niet bepalen?quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een serieuze bron voor de scheepvaart, maar het is geen echte nieuwsbron lievie. Maar Sinterklaas is inmiddels op Texel, dus van mij mag je je schoen zetten vanavond
Ik bel de goedheiligman wel even opquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:31 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Moet Sinterklaas dat niet bepalen?
Oh, Doe ook even een goede woordje voor mijquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik bel de goedheiligman wel even op
Doe ik!quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Oh, Doe ook even een goede woordje voor mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |