en dat is iets betersquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
liegebeest je zit gewoon spelletjes te spelen
Even beetje rustig aan doen hoor @UitStralingquote:‘Door omstandigheden zijn wij helaas genoodzaakt om over te stappen op pin only.’ Dit ene zinnetje op sociale media van sjekladebollenbakker De Groot is genoeg om half Den Bosch online over de zeik te krijgen. Maar de aanleiding blijkt behoorlijk wrang.
‘Dan mag ik lijen meneer De Groot dat u snel ten onder zal gaan!! Schandaal!! Dan wil ik wel es weten wat hier de reden van is! Jammer dan, er is genoeg lekker gebak elders. Breng ik daar m’n contant geld wel heen! Niemand meer iets kopen daar!!’
https://www.bndestem.nl/b(...)onder-gaan~a7b3cfea/
ik heb voor de oliebollen standaard briefgeld in mijn telefoonhoesje, want sneller met de topdrukte bij de kraam. Maar in een winkel is het prima om te pinnen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even beetje rustig aan doen hoor @:UitStraling
Maar dit zijn sjekladebollen, ook wel bekend als Bossche bollen onder normale mensenquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb voor de oliebollen standaard briefgeld in mijn telefoonhoesje, want sneller met de topdrukte bij de kraam. Maar in een winkel is het prima om te pinnen.
zeker als je weet dat er ingebroken is in de winkel.
Maar ja al die toetsenbordridders houden van aandacht en schreeuwen
Heeyyyyy de buurman.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even beetje rustig aan doen hoor @:UitStraling
die ze bij de jumbo in den bosch blijkbaar ook verkopen namens deze bollenbakkerquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dit zijn sjekladebollen, ook wel bekend als Bossche bollen onder normale mensen
Moet je wel naar de jumboquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ze bij de jumbo in den bosch blijkbaar ook verkopen namens deze bollenbakker
waar je wel met centjes kan betalen zonder pin
dramaaaaaaaaaaatischquote:
bv dezequote:Op zaterdag 15 november 2025 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon voor iedere dag 1.
Leuk.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Muis en Âmbar hebben hun intrek gedaan in het Midwintertheepottendorp
ben vandaag al geweestquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, hup hup van je luie reet af en naar de sportschool
Volgens mij heb ik die op de achtergrond ookquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Muis en Âmbar hebben hun intrek gedaan in het Midwintertheepottendorp
Kerstcollectie Dille en Kamille van dit jaar.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die op de achtergrond ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |