Ik had eerst ook goedkope gekocht, maar die zat ondanks schoonmaken snel onder de kalk (op de Veluwe...) en begon ook weer te lekken.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
goedkoop = duurkoop in veel gevallen omdat je veel sneller moet vervangen
vorige douchekraan was goedkoop ding, dat heeft het 2 jaar uitgehouden en zag er niet meer uit en viel half uit elkaar
quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks meer mee gedaan. Kan mij echt op niets concentreren
blijkbaar is 10 keer vervangen beter dan een durequote:Op zaterdag 15 november 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eerst ook goedkope gekocht, maar die zat ondanks schoonmaken snel onder de kalk (op de Veluwe...) en begon ook weer te lekken.
Ja samequote:Op zaterdag 15 november 2025 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog niet. Wel al filmpjes van gezien. Staat wel op de planning om te halen.
Maar mag nog niet van mijn backlog.
Misschien moet je dan dingen gaan eten waar je langer mee bezig bent. Kaasfondue of zoiets?quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar dat eet ik zo snel op dat dat geen moeite kost
quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je dan dingen gaan eten waar je langer mee bezig bent. Kaasfondue of zoiets?
Die moeilijke ladingen vond ik soms wel grappig voor de afwisseling.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
veel wel ja, puur omdat collecties kopen goedkoper is dan losse items
heb alleen nooit een eigen trailer gebruikt ;')
Tja.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar is 10 keer vervangen beter dan een dure
quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
er is een zaak waar ze dat hebben ja
ja alleen is niet zo leukquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:44 schreef Recce het volgende:
[..]Dan moet je wel afspreken met iemand die ook echt komt, anders zit je daar alleen aan de kaasfondue. Lijkt me een beetje ongezellig.
Ik moet nog eens gaan trucken, maar nu bezig met EUV en Surviving Mars relaunched.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja same
Tegen de tijd dat ik klaar ben met silksong moet ik sons of the forest en project castaway maar weer eens oppakken.
En ik moet ook nog met @:ijsdraakje collab doen voor chained together.
En heb season pass 2 gehaald voor Tekken 8 dus daar moet ik ook wat mee. Armor king combos leren enzo
Fijn he backlog. Ik heb God of War Ragnarok ook nog liggen. Die heb ik vorig jaar voor kerst gekregenquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet nog eens gaan trucken, maar nu bezig met EUV en Surviving Mars relaunched.
Skyrim moet ik ook nog eens uitspelen. En verder met Medieval Dynasty.
Oh ja, ik heb Star Wars Outlaws vorig jaar december gewonnen bij Magic.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Fijn he backlog. Ik heb God of War Ragnarok ook nog liggen. Die heb ik vorig jaar voor kerst gekregen
die zijn ook wel leuk..quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Die moeilijke ladingen vond ik soms wel grappig voor de afwisseling.
quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
die zijn ook wel leuk..
het huidige halloween event heeft een aparte kaart waar je een lading bij een kasteel moet afleveren, maar dat is echt kut
ja het vergt veel van je stuurmanskunsten maar echt leuk vind ik em niet.. constant modderwegen en verborgen wegen waardoor je navigatie het niet doet
Hoezo jouw dekentje?quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Oke oke misschien gaat dit plan wel werken. Ze ligt eindelijk in haar nieuwe mandje.Bedoeling is wel dat de bovenkant er weer op gaat en mijn dekentje eruit. [ link | afbeelding ]
Als ze er echt alleen in wil met mijn dekentje dan krijgt zij dat dekentje wel.
Ze kijkt niet heel erg ontspannen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Oke oke misschien gaat dit plan wel werken. Ze ligt eindelijk in haar nieuwe mandje.Bedoeling is wel dat de bovenkant er weer op gaat en mijn dekentje eruit. [ link | afbeelding ]
Als ze er echt alleen in wil met mijn dekentje dan krijgt zij dat dekentje wel.
nee helaas..quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]Kun je niet iemand inhuren daarvoor?
komt vast omdat de deksel eraf isquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze kijkt niet heel erg ontspannen.
Ik denk dat dat komt omdat ik ineens over de bankleuning ging kijken.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze kijkt niet heel erg ontspannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |