zie daar geen oplossing in verderquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om lekker te gaan slapen?
ja die auto updates gaan nog steeds niet helemaal lekkerquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
Ennnn weer een berichtje dat hier niet wordt geplaatst maar dat ik nu wel in een quote zie.
hoeft ook nietquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
Ik weet ook niet wat ik er allemaal op moet zeggen.
truequote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien niet om 16u starten met zuipen.
*reikenquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:24 schreef Karzai het volgende:
okay ik ga wel weg hier mijn ambities rijken hoger dan lego
Ik mis werken in Engeland wel. Kon je ten minste vroeg naar bed toe.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien niet om 16u starten met zuipen.
Die koffie daar though. De thee is sterker.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mis werken in Engeland wel. Kon je ten minste vroeg naar bed toe.
Het eerste wat ik doe als ik thee ergens koop is het theezakje eruit flikkeren.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die koffie daar though. De thee is sterker.
kun je hier ook bestquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mis werken in Engeland wel. Kon je ten minste vroeg naar bed toe.
als ik van die interviews ofzo zie op tv waarbij ze het theezakje gewoon de hele tijd in de kop houden.... WHY?!quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe als ik thee ergens koop is het theezakje eruit flikkeren.
Volgens mij zetten ze koffie net als thee.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe als ik thee ergens koop is het theezakje eruit flikkeren.
Dingen als: opbokken, dronken zeikzak.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
Ik weet ook niet wat ik er allemaal op moet zeggen.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dingen als: opbokken, dronken zeikzak.
Of: je reikt zelf nooit hoger dan waar je bier in de koelkast ligt.
Ik drink nooit melk in m'n thee maar moest er in Engeland wel een keer aan geloven.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik van die interviews ofzo zie op tv waarbij ze het theezakje gewoon de hele tijd in de kop houden.... WHY?!
das gewoon niet lekker zo lang
En hoe gaat dat?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:33 schreef Karzai het volgende:
is ook zo ben mij kapot aan het maken met drank, maar er zijn externe factoren die mij gek maken en dat probeer ik zo te dempen
ik heb geen hekel aan melk in mn thee maar ook dan moet die theezak niet zo lang doorslingerenquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik drink nooit melk in m'n thee maar moest er in Engeland wel een keer aan geloven.
Zelfmedicatie is zelden het antwoord. Helemaal alcohol, kost je ook nog eens je lever.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:33 schreef Karzai het volgende:
is ook zo ben mij kapot aan het maken met drank, maar er zijn externe factoren die mij gek maken en dat probeer ik zo te dempen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |