Oef.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:05 schreef Ama het volgende:
Spice Girls was mijn eerste grote liefde.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:06 schreef Recce het volgende:
Wat lees ik hier allemaal voor ellende.
quote:
quote:
Alsof jij nooit vroeger fan was van iets.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:06 schreef Recce het volgende:
Dat dat ooit een ding was. Duurde niet lang herinner ik mequote:Op vrijdag 14 november 2025 21:03 schreef CherryLips het volgende:
Vroegah had je singles op cassettebandje en we hadden oa eentje van Marky Mark and the funky bunch. Volgens mij Wildside.
The Offspringquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof jij nooit vroeger fan was van iets.
Meisjes zijn raar en oppervlakkig.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:06 schreef Recce het volgende:
Ja ik keek op zijn Wikipedia en ik denk dat ik hem onbewust wel in dingen heb gezien.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Donnie zit ook in The Sixth Sense. Toen m'n zus en ik dat hoorden hadden we echt iets van![]()
Wat versta jij onder takkeherrie?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Het is dat m'n zus vier jaar ouder is anders was NKOTB ook langs me heen gegaan. Dan is het wel leuk om de jongste te zijn, want van m'n broer kreeg ik dan weer takkeherrie mee.
Faith No More vooral. En ook wel Metallica en Nirvana, maar wel minder. Guns N Roses ook.quote:
Ik begrijp hieruit dat jij het meeste van mijn muziek ook niet zo leuk vind.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Faith No More vooral. En ook wel Metallica en Nirvana, maar wel minder. Guns N Roses ook.
Dat ik het takkeherrie noem wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind. Ik heb ook nog ergens een cd van FNMquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat jij het meeste van mijn muziek ook niet zo leuk vind.
Live niet altijd al te best.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
The Offspring is wel tijdloos. Blijft goede muziek.
Misschien een goed idee om lekker te gaan slapen?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:18 schreef Karzai het volgende:
ik kan mij helaas niet volledig uiten hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |