Als je een beetje kwaliteit wil en dat het mooi blijft. Vooral in een huis voor de verhuur waarbij je afhankelijk bent van vreemden.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:13 schreef kree het volgende:
scroll ff terug. maart 500 euro voor een douchekop, no way dat ik het eraan uit zou geven
Gezien het om de foto's gaat zullen het baht zijn, dus kost het praktisch niksquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je een beetje kwaliteit wil en dat het mooi blijft. Vooral in een huis voor de verhuur waarbij je afhankelijk bent van vreemden.
oja zeker ik ben nog steeds blij dat ik sociaal huur had voor mijn salaris te hoog werd?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je een beetje kwaliteit wil en dat het mooi blijft. Vooral in een huis voor de verhuur waarbij je afhankelijk bent van vreemden.
Of chocoladequote:Op zaterdag 15 november 2025 09:17 schreef CherryLips het volgende:
En iedereen geeft z'n geld anders uit. De een houdt van mooie dingen in huis, de ander koopt drank.
En karton met plaatjes eropquote:
en plastic blokjes die je op elkaar kan klikkenquote:
is in thaise baht kreequote:Op zaterdag 15 november 2025 09:13 schreef kree het volgende:
scroll ff terug. maart 500 euro voor een douchekop, no way dat ik het eraan uit zou geven
aha dat is daar dus. naja zal ook wel namaak zijn. maargoedquote:
watquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
aha dat is daar dus. naja zal ook wel namaak zijn. maargoed
wil die richting eens op met vakantie trouwens, nooit geweest.
Een bumgunquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |