Ook wel een speciaaltjequote:Op vrijdag 14 november 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
Zit ik op die Wikipedia te kijken van New Kids:
Trivia: Barrie Butsers heeft op het jongerenforum FOK! een account waarbij hij zich voordoet als een nette jonge vrouw.
Volgens mij kwam die juist niet uit Brabant.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel een speciaaltje
[ afbeelding ]
Omdat dat lekker is.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom al die rare smaakjes, de classic rundvleeskroket is toch de beste
Is een Amsterdammer lees ik.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die juist niet uit Brabant.
En dan toch zo'n inteeltkop hebben, misschien uit Volendam of Urk?quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die juist niet uit Brabant.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan toch zo'n inteeltkop hebben, misschien uit Volendam of Urk?
quote:
De tering.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel een speciaaltje
[ afbeelding ]
Komt op hetzelfde neer tochquote:
ja leukquote:Op zaterdag 15 november 2025 01:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie![]()
Hoe was het badminton?
Hoe lang blijven ze deze keer?quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja leuk![]()
We waren maar met zijn 3-en maar dat ging eigenlijk ook prima
Kun je extra hard sporten/rennenquote:Op zaterdag 15 november 2025 01:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja leuk![]()
We waren maar met zijn 3-en maar dat ging eigenlijk ook prima
Heb jij de zon gejat?quote:Op zaterdag 15 november 2025 06:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je extra hard sporten/rennen![]()
Wordt hier een mooie dag vandaag, koud maar zonnig
denk het zelfde. ze hebben nu cyprus toegevoegd aan plekken waar ze heen gaan. Dus denk dat ze zo in jan. weer vertrekkenquote:Op zaterdag 15 november 2025 05:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe lang blijven ze deze keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |