Hmm, nooit geweten. Ik heb wel gewoon medische kosten bij m'n reisverzekering maar ik moet dus ook een soort werelddekking bij m'n zorgverzekering afsluiten voor een 'complete' dekking?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, de extra verzekering buitenland hebben ze ooit losgekoppeld. Je dient je dus bij te verzekeren voor een paar euro per maand en dan is dit geen probleem.
Uiteraard, de portier heeft de envelopjes voor de ambulancebroeders al klaarliggenquote:Op donderdag 13 november 2025 21:40 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is ook allemaal afgesproken werk uiteraard.
Je moet dat gewoon even navragen bij je verzekering, vroeger verzekerde je dat bij voor een paar euro per maand, ik meen 1 of 2, maar ik weet niet hoe het tegenwoordig werkt. Maar in alle Latijns Amerikaanse landen krijg je te maken met privéziekenhuizen en dient je dekking op orde te zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hmm, nooit geweten. Ik heb wel gewoon medische kosten bij m'n reisverzekering maar ik moet dus ook een soort werelddekking bij m'n zorgverzekering afsluiten voor een 'complete' dekking?
[..]
Uiteraard, de portier heeft de envelopjes voor de ambulancebroeders al klaarliggen![]()
Sommige? Is vrij standaard. En de prijs van de heli krijg je ook nog in je mik.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:15 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Gebeurt in Oostenrijk ook in sommige wintersportgebieden..
En met off-piste skiën kun je die heli uit eigen zak betalen, ongeacht je verzekering.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sommige? Is vrij standaard. En de prijs van de heli krijg je ook nog in je mik.
Op de piste moet je nog wel een wintersportdekking hebben volgens mij om het vergoed te krijgen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:51 schreef silverhill het volgende:
[..]
En met off-piste skiën kun je die heli uit eigen zak betalen, ongeacht je verzekering.
En dan zit je op vier cijfers voor de komma per minuut.
En wordt er in Amerika de leider van zo'n bende overhoop geknald door het jongere broertje van Mario, wordt die verzetsheld gelijk opgepakt.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:11 schreef Hathor het volgende:
Verzekeringsmaatschappijen.![]()
Vroeger noemden we dit soort sujetten struikrovers.
Beetje zoiets van dat als je over een zandweg rijdt, iemand ff snel een telefoontje doet naar vrienden verderop die direct ladingen water over het zandweggetje spuiten waardoor je in de blubber vast komt te zitten, en dan komt een lokale knakker met een takelwagen die je wel ff voor 500 euro er uit wil slepen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die lui zijn gewoon opgelicht, ambulance die haar, zonder overleg, maar een privé kliniek rijd?
Dat is afgesproken werk.
Ook over kleine lettertjes beginnen. Echt elke keer wordt je om je oren geslagen of je werelddekking gezondheidszorg wil.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Tegenwoordig hoef je je niet meer te verzekeren volgens mij, altijd wel iemand die een crowdfunding opstart.
Het is normaal om naar een privékliniek gebracht te worden, echter, er privéklinieken van verschillende prijsniveaus en het is aannemelijk dat men hier bij een bijzonder kostbaar ziekenhuis is uitgekomen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die lui zijn gewoon opgelicht, ambulance die haar, zonder overleg, maar een privé kliniek rijd?
Dat is afgesproken werk.
Het blijven verzekeringen. Die gaan echt niets betalen als ze er onderuit denken te kunnen komen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je moet dat gewoon even navragen bij je verzekering, vroeger verzekerde je dat bij voor een paar euro per maand, ik meen 1 of 2, maar ik weet niet hoe het tegenwoordig werkt. Maar in alle Latijns Amerikaanse landen krijg je te maken met privéziekenhuizen en dient je dekking op orde te zijn.
Mexico is enorm groot dus genoeg plekken waar je ver bij die kartels uit de buurt bent.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:50 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik zou sowieso nooit naar Mexico gaan, met al die drugskartels en de onveiligheid die daarmee gepaard gaat.
In dit geval hadden ze een reisverzekering, maar de voorwaarden niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Geen goeie verzekering afsluiten en vervolgens dik moeten dokken. Hoe is dat geen gevalletje eigen schuld?
Je hoeft niks te betalen. Maar trappen naar iemand die op de grond ligt is ook niet zo heel fraai.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:03 schreef Joppiez het volgende:
Vervelend voor haar. Maar waarom gelijk weer schooien om geld? Kunnen ze niet spaargeld aanspreken of bijv bezittingen verkopen in plaats van te bedelen voor poen?
Ja joh, mensen hebben liever deze ellende en onzekerheid dan even een paar euro betalen voor een verzekering, Pfff.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Tegenwoordig hoef je je niet meer te verzekeren volgens mij, altijd wel iemand die een crowdfunding opstart.
Dit ja, goede werelddekking bij je zorgverzekeraar of een reisverzekering is letterlijk maar een paar euro per maand.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja jij, mensen hebben liever deze ellende en onzekerheid dan even een paar euro betalen voor een verzekering, Pfff.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |