SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Zo ben ik.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:18 schreef livelink het volgende:
Zo, dat is een openbare liefdesverklaring aan heel Fok!
Zeker! Altijd fijn zo'n complimentjequote:Op donderdag 13 november 2025 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo ben ik.![]()
Vandaag nog een compliment gekregen van een collega, vlak voor ik naar huis ging.
Ze spreekt geen woord Nederlands, maar ze zei dat ze heel blij was met de service dit ik verleende en dat ze kon zien dat ik plezier in mijn werk had.
Die heb ik even in mijn zak gestoken.
Maar hij weet in ieder geval dat hij van haar/hem houdt. En dat is al heel wat.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:19 schreef brother52 het volgende:
Matthias weet ook niet echt wat hij wil...
Dat is altijd fijn. Zuinig bewarenquote:Op donderdag 13 november 2025 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo ben ik.![]()
Vandaag nog een compliment gekregen van een collega, vlak voor ik naar huis ging.
Ze spreekt geen woord Nederlands, maar ze zei dat ze heel blij was met de service dit ik verleende en dat ze kon zien dat ik plezier in mijn werk had.
Die heb ik even in mijn zak gestoken.
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:21 schreef brother52 het volgende:
Kathrina & the waves - Walking on sunshine
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:21 schreef livelink het volgende:
Katerina & the Waves - Walking on sunshine
Beide doe ik ze niet na.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Jezus liep op water, Katrina op zonneschijn
Ik vertrouw ze allebei niet.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Jezus liep op water, Katrina op zonneschijn
Een noodpakket? Of een nootpakket?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is paniek en ‘het zou mis kunnen gaan’. En dan kun je op de website van het Sinterklaasjournaal een noodpakket bestellen om de eerste dagen door te komen
En heb je al een pakket besteld?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is paniek en ‘het zou mis kunnen gaan’. En dan kun je op de website van het Sinterklaasjournaal een noodpakket bestellen om de eerste dagen door te komen
Probeer maar hier https://sinterklaasjourna(...)estel-een-noodpakketquote:Op donderdag 13 november 2025 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Een noodpakket? Of een nootpakket?
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Probeer maar hier https://sinterklaasjourna(...)estel-een-noodpakket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |