abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219256780

[foto;Parool]

Politie vindt lichaam in het water bij Heemstedestraat

Lichaam van vrouw (38) gevonden in gracht Heemstedestraat

Het lichaam dat vanochtend is gevonden in een gracht aan de Heemstedestraat in Slotervaart is van een 38-jarige vrouw. Dat meldt de politie. In het water is ook een auto aangetroffen. Hoe de vrouw om het leven is gekomen, is nog onduidelijk; de politie houdt rekening met alle scenario's.

De familie van de vrouw is inmiddels geïnformeerd over haar overlijden. Of zij in of buiten haar auto is gevonden, wil de woordvoerder niet zeggen.

Duikers van de politie hebben het lichaam uit het water gehaald. Een deel van de omgeving is afgezet voor onderzoek.

Gisteren werd ook een lichaam gevonden, in het water bij de Groenmarktkade in de Jordaan. En vorige week werden eveneens twee overleden personen aangetroffen: in een bootje aan de Borneokade in Oost en in het water bij de Nieuwendammerdijk in Noord. De politie onderzoekt de doodsoorzaken.

https://www.politie.nl/ni(...)heemstedestraat.html
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
pi_219256863
Gister al dus
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219257873
Wij hebben geen Heemstedestraat hier in het dorp
Google is your friend, abuse your friends
pi_219272074
De 38-jarige vrouw die woensdag dood werd aangetroffen in de Westlandgracht aan de Heemstedestraat in Amsterdam Nieuw-West is waarschijnlijk al vier dagen eerder met haar auto te water geraakt. Dat meldt de politie vandaag.

De vrouw zou in de nacht van 7 op 8 november tussen 05.00 en 06.00 uur in het water zijn beland.

Omdat er nog veel onduidelijk is in de zaak doet de politie vandaag een getuigenoproep. Iedereen die iets gehoord of gezien heeft in de omgeving van de Heemstedestraat die nacht wordt opgeroepen zich te melden. Eerder zei de politie rekening te houden met alle scenario's.

Vlak bij de plek waar het lichaam van de vrouw is gevonden, zijn bloemen neergelegd.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)l-dagen-in-het-water
pi_219272141
Deze hebben níet teveel gedronken en zijn toen in de gracht verdronken zoals die anderen?
pi_219286409
  dinsdag 18 november 2025 @ 09:00:36 #7
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219289777
Onder dat viaduct is ook niet echt een plek waar je zonder nadenken de gracht inrijdt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219290675
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 november 2025 09:00 schreef SEMTEX het volgende:
Onder dat viaduct is ook niet echt een plek waar je zonder nadenken de gracht inrijdt.
Haar lichaam lag niet ver bij de auto vandaan, in het water. Dat is ook apart..
pi_219290718
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 november 2025 09:00 schreef SEMTEX het volgende:
Kijk eens hoe die takelwagen staat, volgens mij maakt die weg daar een bocht maar kun je daar makkelijk rechtdoor het water in rijden.
pi_219401429
** Kleding en make-up gevonden bij verblijfplaats van in Westlandgracht dood aangetroffen Rajae (38)

Er zijn nog veel vragen rondom de dood van de 38-jarige Rajae, die op 12 november in het water bij de Westlandgracht dood werd aangetroffen, vlak bij haar auto die ook te water was geraakt. Vandaag is bekend geworden dat er kleding en make-up werd achtergelaten vlak bij het huis waar ze verbleef. De politie houdt nog alle scenario's open: een misdrijf, ongeluk en zelfdoding, het wordt allemaal onderzocht.

Rajae was de vrijdagavond voordat ze werd gevonden met vriendinnen uit op het Leidseplein. Toen ze na twee dagen nog steeds niet bereikbaar was, werd de politie ingeschakeld. Uit hun onderzoek is gebleken dat Rajae in de nacht van 7 op 8 november met haar zwarte Audi vanaf het Leidseplein richting de Heemstedestraat reed.

De politie werd diezelfde nacht nog gebeld door iemand die in de buurt van de Delflandlaan een ander om hulp hoorde schreeuwen. De Delflandlaan is zo'n honderd meter van de plek waar Rajae is gevonden. De politie is daar naartoe gegaan, maar vond er niemand. Het is altijd nog niet bekend wie de melder is, het onderzoeksteam komt graag met deze beller in contact.

Kleding en make-up gevonden
Een opvallend detail is dat op 10 november meerdere spullen zijn achtergelaten op de Ookmeerweg in Osdorp, twee dagen na haar vermissing dus. Rajae woonde hier vlakbij. Het gaat om kleding en make-up, vermoedelijk van Rajae.

De politie hoopt dat iedereen die iets meer weet over de dood van Rajae, of wie de melder was in de nacht van 7 op 8 november, contact opneemt.

** https://www.telegraaf.nl/(...)oning/109882784.html

[ Bericht 44% gewijzigd door Kim-Holland op 03-12-2025 15:44:48 ]
pi_219401865
quote:
6s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:35 schreef Kim-Holland het volgende:
Het is altijd nog niet bekend wie de melder is, het onderzoeksteam komt graag met deze beller in contact.

De politie hoopt dat iedereen die iets meer weet over de dood van Rajae, of wie de melder was in de nacht van 7 op 8 november, contact opneemt.

Hoezo weten ze niet wie die beller is? 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219401957
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 16:55 schreef Metalfrost het volgende:
Wij hebben geen Heemstedestraat hier in het dorp
Ik heb 20 jaar in Heemstede gewoond.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_219405031
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 17:11 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik heb 20 jaar in Heemstede gewoond.
komt wel erg dichtbij zo :'(
Google is your friend, abuse your friends
pi_219405037
quote:
5s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:48 schreef vosss het volgende:

[..]
Hoezo weten ze niet wie die beller is? 8)7
Prepaid?
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  donderdag 4 december 2025 @ 06:40:39 #15
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219405061
Is de term femicide al gevallen?
"Hoka Hey!"
pi_219405169
Wel een bijzonder verhaal dit.
pi_219405295
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 06:29 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Prepaid?
Of naar het anonieme nummer van de politie. Maar prepaid lijkt me idd meer voor de hand liggend, zeker in die buurt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219405405
Misschien een actie ter promotie van Amsterdamned 2? Want die gaat vandaag(?) in premiere.
Bekijk deze YouTube-video
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')