abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 november 2025 @ 00:17:53 #1
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_219254632
Waarom worden die drones niet neergeschoten?

Er wordt melding gemaakt van die drones bij verschillende Belgische vliegvelden.

Is daar niet snel genoeg op te reageren? Ze komen tenslotte vaker dan 1 keer op dezelfde plek.

Van mij hoeven ze niet per se eerst onderzoek te doen. Ik zou zeggen 'shoot first, ask questions later' zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_219255933
Omdat een drone nog geen duizend euro kost en het neerschieten al snel het honderdvoudige, daar loop je dus al snel op leeg. Plus dat iets neerschieten boven land nogal wat extra schade kan opleveren en zelfs levens kan kosten. Iets vliegend neerschieten is niet zo simpel zal elke ooit dienstplichtige soldaat beamen.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_219256564
Ik verbaas mij er eerder over waarom de signalen van die drones nog bij geen enkel geval in Europa getraceerd zijn.
pi_219324696
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 12:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik verbaas mij er eerder over waarom de signalen van die drones nog bij geen enkel geval in Europa getraceerd zijn.
Dat klopt niet helemaal.
In Noord Noorwegen hebben ze 2 Chinezen aangehouden die met drones een militaire basis in dat land aan het observeren waren.

Wat eigenlijk wel goed is aan deze situatie is dat we vaststellen dat onze verdediging totaal niet op orde is en dat we dat als de wiedeweerga op orde dienen te brengen.
pi_219326622
Tijdens de verkiezingen in de VS gaf Trump als verkiezingsbelofte aan dat hij zou vrijgegeven wat er met al die drones rond militaire basis aan de hand was. Nooit gedaan natuurlijk. Maar waarom is er nooit 1 neergehaald in de VS, VK of EU? Ik kan er niet bij. Is dit onbekende tech uit Noord Korea? Heel raar.
pi_219326771
Ik voorspel alvast een uitgebreid vliegverbod voor hobbydrones voor Jan met de pet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219335679
quote:
3s.gif Op zondag 23 november 2025 15:57 schreef vosss het volgende:
Ik voorspel alvast een uitgebreid vliegverbod voor hobbydrones voor Jan met de pet.
Ik ben voor, en dan ook alvast voor Pieter Post.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')