quote:Op maandag 1 december 2025 10:39 schreef DartsWDF het volgende:
For health reasons, 15th seed Andy Davidson has unfortunately had to withdraw from the 2025 WDF World Championships.​
​
In accordance with WDF rules, Davidson will not be replaced in the tournament bracket as the competition has already started. Instead, his scheduled opponent Jeff Springer Jr will receive a bye through to the Last 16.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:46 schreef livedarts het volgende:
𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮’𝐯𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐨… 🤷🏻♂️​
​
Dalibor Smolik walks off stage mid-leg at Lakeside 😳​
Toen ze 10 jaar jonger was en als 1e geplaatst heb ik haar ook nooit een goede wedstrijd zien spelen.quote:Op maandag 1 december 2025 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Die Deta Hedman is 66 zie ik nu(3e geplaatst)
Nee is zij niet leuk?quote:Op maandag 1 december 2025 22:42 schreef hole1988 het volgende:
Lerena gooit 142 uit (T20-T20-D11) en wint de wedstrijd, kreeg wel een shitload matchdarts tegen lucky bitch.
Dat weet ik niet, maar jij weet misschien wel of ze leuk is.quote:
quote:Vandaag is het dan zover, de start van mijn laatste internationale toernooi, en wat voor een! Vanavond speel ik mijn wedstrijd op het "grote" Lakeside podium!
Vanaf 19u NL tijd start mijn sessie en speel ik de tweede wedstrijd. En als kers op de taart, speelt Stefan Schroder ook nog eens in dezelfde sessie, maar dan de allerlaatste wedstrijd van de avond!
Neil Duff leeft volledig in zijn eigen wereld, hé?quote:Op dinsdag 2 december 2025 01:14 schreef wimderon het volgende:
Neil Duff oogde een tikje geagiteerd.
Sowieso een raar verhaal, afgelopen week speelde hij nog MODUS en haalde hij zelfs finals night.quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:17 schreef Madhouse11 het volgende:
https://www.dartfreakz.nl(...)aan-de-lakeside-2025
Raar dat hij nog wel in de line-up staat.
13 Match darts en ze kan naar huis.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:54 schreef wimderon het volgende:
Die Turkse kan best een pijltje darten, alleen bij de matchdarts ging het even mis
Morgen komt "S4C" erbij, geen idee of het dan beter wordt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:56 schreef Zipportal het volgende:
Ik zap er even bijlangs. Nog steeds die aids regie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |