Wel een beetje drama op gnerken niveau danquote:Op woensdag 12 november 2025 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Als je zin in drama hebt moet je daar zijn iig.
quote:Op woensdag 12 november 2025 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
Koen is inderdaad wel iemand die over heel fok heen dwarrelt. Dus van mij mag hij wel eens een foutje maken.
Ik wil een punt, geef mij nou een puhuunt.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel een beetje drama op gnerken niveau dan
Die moest ik Googlenquote:Op woensdag 12 november 2025 22:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel een beetje drama op gnerken niveau dan
Ja mooi geweest weerquote:Op woensdag 12 november 2025 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
Oh wacht, we zouden het hier niet over daar hebben.
En doorrrrr op zijn chufi's gezegd.
Zeker want anders krijgen we misschien wel een boze meute over ons heen omdat wij gemeen doen.quote:
Nee, das dan weer dáár!quote:Op woensdag 12 november 2025 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeker want anders krijgen we misschien wel een boze meute over ons heen omdat wij gemeen doen.
Oh ja. En dat weet je dan niet tenzij iemand het meld.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, das dan weer dáár!
Neh doen ze nietquote:Op woensdag 12 november 2025 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeker want anders krijgen we misschien wel een boze meute over ons heen omdat wij gemeen doen.
Lekker pittehquote:Op woensdag 12 november 2025 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, ik ga weer naar mijn bed. Fijne avond verder en slaap lekker voor straks.
Toedels.![]()
Kom ik net binnenvallen...quote:Op woensdag 12 november 2025 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, ik ga weer naar mijn bed. Fijne avond verder en slaap lekker voor straks.
Toedels.![]()
Jammie, ik houd nog even vol tot ontbijtquote:Op woensdag 12 november 2025 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Honger... maar niets in huis.. Heb maar een paar Rösti rondjes in de airfryert gegooid
Bikkel!quote:Op woensdag 12 november 2025 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Jammie, ik houd nog even vol tot ontbijt
Geen Big Rösti voor jou?quote:Op woensdag 12 november 2025 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Honger... maar niets in huis.. Heb maar een paar Rösti rondjes in de airfryert gegooid
Doet Trump ook net!@quote:Op woensdag 12 november 2025 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Moest alweer Googlenquote:
Je moet echt huur gaan vragen aan Ome Donald.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doet Trump ook net!@
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |