Ik vind dat we Noppert moeten gaan normaliserenquote:Op donderdag 13 november 2025 22:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De mensheid lijdt, wat er ook gebeurt, een nederlaag door dit duel.
Ik ontraad deze motie met klem.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat we Noppert moeten gaan normaliseren
Is dit jaar echt veel vermakelijker dan voorheen
Voorheen keek ik liever naar begrafenissen van bejaarden, naar Ajax tijdens uitwedstrijden van Farioli, naar een collage van de posts van Solispolar, CR7 en PSVCLquote:Op donderdag 13 november 2025 23:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ontraad deze motie met klem.
Al gejuicht.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:47 schreef Kopiko het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa @:zipportal
Ik laat deze stoptrein aan me voorbijgaan.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voorheen keek ik liever naar begrafenissen van bejaarden, naar Ajax tijdens uitwedstrijden van Farioli, naar een collage van de posts van Solispolar, CR7 en PSVCL
Maar momenteel is Noppert gewoon prima
Dat mag, maar we moeten inmiddels wel respect hebben voor deze stoptrein.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik laat deze stoptrein aan me voorbijgaan.
Haha, absoluut niet. Iemand met een WK-trackrecord als dit, onmogelijk serieus te nemen.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat mag, maar we moeten inmiddels wel respect hebben voor deze stoptrein.
Er is weinig vervelender dan kijken naar dode boom noppert. Ik laat deze boemel graag passerenquote:Op donderdag 13 november 2025 23:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat mag, maar we moeten inmiddels wel respect hebben voor deze stoptrein.
Maar hij is echt heel goed op de majors dit jaar. Voorheen stond ie zo hoog door een tamelijk toevallige UK Open winst (met kutgemiddelden) en vloertoernooien, maar momenteel is zijn niveau echt wel goed. Hij is qua niveau gewoon top.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Haha, absoluut niet. Iemand met een WK-trackrecord als dit, onmogelijk serieus te nemen.
2019: Laatste 64 (verloren van Max Hopp met 0–3)
2020: Laatste 32 (verloren van Kim Huybrechts met 2–4)
2021: Laatste 32 (verloren van Dave Chisnall met 2–4)
2022: Laatste 32 (verloren van Ryan Searle met 2–4)
2023: Laatste 32 (verloren van Alan Soutar met 2–4)
2024: Laatste 64 (verloren van Scott Williams met 0–3)
2025: Laatste 64 (verloren van Ryan Joyce met 1–3)
Hij mag het op het WK laten zien.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar hij is echt heel goed op de majors dit jaar. Voorheen stond ie zo hoog door een tamelijk toevallige UK Open winst (met kutgemiddelden) en vloertoernooien, maar momenteel is zijn niveau echt wel goed.
Hij is ook niet meer zo’n dooie gelukkig.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er is weinig vervelender dan kijken naar dode boom noppert. Ik laat deze boemel graag passeren
Op Beau na zit er geen enkele speler tussen die hem in de eerste twee rondes mag verslaan.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij mag het op het WK laten zien.
De loting zal het uitwijzen. De beginfase van het WK vraagt méér dan alleen dartcapaciteiten.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op Beau na zit er geen enkele speler tussen die hem in de eerste twee rondes mag verslaan.
Maar dat geldt voor vrijwel de hele top 32.
Op donderdag 13 november 2025 03:07 schreef Niels_ het volgende:quote:Op donderdag 13 november 2025 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Josh Rock zit dit jaar in een visuele cirkel.
Jerry Hendriks, 2025.
Toch is ook hij geen verhalenverteller.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is ook niet meer zo’n dooie gelukkig.
Ik elke avond tegen @Wereldgozer: ‘Dat domme gelul weer’.quote:Op vrijdag 14 november 2025 02:34 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Op donderdag 13 november 2025 03:07 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Darts ''analyseren'' gaat toch nooit echt verder dan ''Een break is pas een break als je vervolgens je eigen leg houdt'', ''Het gaat om de dubbels'', ''Dat gaat wel in zijn koppie zitten'' en allerlei zaken benoemen die zelfs Jules de Corte nog kan zien.
Quod Erat Demonstrandum.
Of gewoon met 85 gemiddeld eraf tegen Darren Beveridgequote:Op vrijdag 14 november 2025 07:59 schreef Szura het volgende:
Ik zie klompvoet nog wel tegen een Eidamsje of Reyesje aanlopen op het WK, maar dan eentje die het wel afmaakt
Eergisteren: voel memah goe.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
''Niet de beste foase van mijn leevéh ''
Even naar Dubai gaan en niet trainen .
Die laatste hoef je sowieso niet te kijken.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:48 schreef Kopiko het volgende:
Vanavond de eerste twee KWARTFINALES
Price-Evans
M. Smith-Humphries
GENOT
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |